transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Ogilvy Group Romania a dezvoltat noua platforma interactiva de web a marcii ~ locale Poiana, lider al pietei de ciocolata aflat in portofoliul Kraft Foods ~ Romania. Proiectul de internet are o puternica componenta de activare, sub forma ~ unui concurs de ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Ogilvy a re-creat Poiana minunata in spatiul virtual

Ogilvy a re-creat Poiana minunata in spatiul virtual

Ogilvy Group Romania a dezvoltat noua platforma interactiva de web a marcii locale Poiana, lider al pietei de ciocolata aflat in portofoliul Kraft Foods Romania. Proiectul de internet are o puternica componenta de activare, sub forma unui concurs de fotografie a carui tema – "momente minunate" – exprima esenta brandului Poiana. Promovarea platformei interactive se realizeaza printr-o ampla campanie de ATL derulata la nivel national in TV, outdoor, indoor si presa.

In urma cu doua luni in spatiul virtual si-a facut aparitia o poiana minunata, luminoasa si vesela deopotriva prin designul grafic si prin continut. www.momente-minunate.ro constituie o invitatie adresata tuturor consumatorilor de ciocolata Poiana si amatorilor de buna-dispozitie de a se delecta in universul delicios de colorat si plin de voie buna al brandului, in care vor gasi mereu mici surprize si alte elemente minunate.

Pe langa doza de culoare si zambet pe care o primesc prin simpla accesare a site-ului, vizitatorii poienii virtuale au sansa de a castiga premii atragatoare prin participarea la un concurs foto. Jurizarea fotografiilor, avand ca subiect "momentele minunate" din viata de zi cu zi, este facuta de insisi vizitatorii site-ului prin vot on-line. Premiile primei luni de concurs au constat in excursii, aparate si accesorii foto.

"Am lansat platforma de web www.momente-minunate.ro cu dorinta de a intari si extinde mesajul campaniei intr-un mediu care sa permita interactiunea cu publicul-tinta, ca premisa a realizarii unei mai bune cunosteri si relationari a marcii cu consumatorii sai".

"De asemenea, intrucat acest proiect reprezinta o inovatie in specificul comunicarii brandului Poiana, unul din scopurile secundare ale lansarii a fost acela de a "testa" un nou canal prin care marca se adreseaza publicului sau. Iar rezultatele bune obtinute pana acum sunt de natura sa ne valideze intuitia initiala si sa ne dea incredere sa continuam, asa ca lunile urmatoare vor aduce noi initiative si concursuri pe site", declara Alexandra Theodorescu. Client Service Director Ogilvy.

"Probabil cel mai complicat a fost sa ne hotaram ce anume sa scoatem din site in asa fel incat sa ramana suficient de aerisit si placut. Rezultatul  - grafica, sunete, muzica, animatii  - sper sa genereze o experienta placuta pentru user si sa sublinieze, o data in plus, caracteristicile brand-ului Poiana", declara Vasile Alboiu , Creative Director OgilvyInteractive.

Campania on-line dezvoltata de echipa Ogilvy este sustinuta de o promovare destinata mediilor conventionale, al carei mesaj principal trimite la componenta de activare (promotionala) care se desfasoara pe site.

Campania ATL, derulata in mai multe etape si cu acoperire nationala, include statiile TV, presa si OOH. Pe langa aceasta, cum era si firesc, site-ul marcii Poiana a beneficiat de promovare si pe internet.

Echipa Ogilvy care a coordonat proiectul este formata din Nicoleta Ghinea (Account Manager), Alina Chiriac (Account Executive) si Alexandra Theodorescu (Client Service Director), Alexandru Hariga (Web Designer), Stefan Parcalabescu (Copywriter) si Vasile Alboiu (Creative Director).

Din partea Kraft, proiectul a fost coordonat de Adrian Cernăuţan – Brand Manager Poiana, Andreea Cotlarciuc – Senior Brand Manager, Ana Stan – Marketing Assistant si Cristina Moşteanu – Marketing Manager Chocolate & Buiscuits. De planificarea media a campaniei s-a ocupat agenţia Starcom.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo