
OgilvyInteractive isi mareste echipa
Incepand cu luna mai, OgilvyInteractive - parte a Ogilvy Group - isi consolideaza competentele specifice pentru zona interactive, avand acum una dintre cele mai experimentate echipe de digital din Romania.
Andreia Bunea - Copywiter si Ionut Juganaru - Art Director, sunt doi dintre tinerii care s-au alaturat echipei de creatie a OgilvyInteractive.
Avand o bogata experienta de lucru in agentii de publicitate precum McCann Erickson si Idea Zone, au lucrat pe parcursul timpului pentru conturi importante cum ar fi Connex, Vodafone, ING, BRD, Kandia, Dacia, Volksbank, Tnuva, Bancpost, Golden Brau.
Ionut Juganaru este student al Universitatii de Arte Bucuresti iar Andreia este absolventa a Facultatii de Psihologie. Sunt pasionati de mediul digital, iar proiectele lor au fost premiate la diverse editii ale festivalului Internetics.
"Timp de 6 ani am invatat ce inseamna sa fii eficient si creativ in acelasi timp, am aflat cum sa gandesti conceptul si cum sa vezi lucrurile in imagini. Acum am venit la Ogilvy. Un nou loc, alta etapa, alti oameni, cu totul altceva" – a declarat Andreia Bunea.
Stefan Pârcalabescu este noul Copywriter al echipei OgilvyInteractive. Stefan si-a inceput cariera profesionala in publicitate in urma cu patru ani. In ultimii doi ani a contribuit la realizarea unor campanii de comunicare pentru brand-urile Ferrero, Pernod-Ricard, Pomello in cadrul agentiei Greater.
"Ma declar fascinat de Ogilvy. Si ma bucur foarte tare sa observ ca, desi gigantica si foarte minutios proiectata, aceasta masinarie are si un suflet, acelasi pe care i l-a dorit parintele ei, David Ogilvy, pe care de altfel îl admir înca dinainte sa activez în bransa" – spune Stefan despre venirea in echipa Ogilvy.
Totodata, echipei Ogilvy Interactive i s-a alaturat si Carmen Sterian, Client Service Director OgilvyInteractive.
Dupa 15 ani de experienta in Marketing si Advertising in companii romanesti si multinationale, timp in care a dezvoltat proiecte de ATL, BTL, PR si New Media pentru clienti precum Vodafone, Coca-Cola, Sprite, ING, L'Oreal, Maybelline, Kandia-Cadburry, Radio XXI, Berlin Chemie si Banc Post, Carmen a decis sa isi concentreze eforturile catre strategia de comunicare integrata.
"M-am alaturat echipei Ogilvy convinsa ca pasul este firesc si corect. Si cu admiratie, pentru ca, Ogilvy are in-house tot: creatie, strategie, dezvoltare, project management - deci o solutie completa pentru o comunicare cu adevarat 360. Pentru ca Brandurile discuta cu oamenii atat online cat si offline, diferit si foarte targetat ca sa-i cunoasca, sa-i inteleaga, sa-i impresioneze si sa le devina prietene." – a declarat Carmen.
Cristina Dima este noul Account Manager ce va coordona implementarea proiectelor de online in cadrul OgilvyInteractive. Cristina a absolvit in 2005 Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala si a urmat un master in "Marketing strategic" in cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti.
Si-a inceput cariera in publicitate la McCann Erickson, lucrand pe conturi precum Vodafone, ING, L’Oreal, Mastercard si a continuat apoi ca Account Executive in Mercury360 Communications, unde a implementat campanii integrate de promovare pentru Western Union, Raiffeisen Bank, Blue Air si Reinert.