transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Cum reuşesc doi dintre cei trei muşchetari, Aramis şi Porthos, să comunice ~ mai repede şi mai uşor cu prietena lor Simplu: după nenumărate încercări ~ de a scrie o scrisoare, Aramis îi stabileşte lui Portos o întâlnire ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Toti pentru unul, TV, Net, Tel pentru toti, in noua campanie UPC

Toti pentru unul, TV, Net, Tel pentru toti, in noua campanie UPC

Cum reuşesc doi dintre cei trei muşchetari, Aramis şi Porthos, să comunice mai repede şi mai uşor cu prietena lor? Simplu: după nenumărate încercări de a scrie o scrisoare, Aramis îi stabileşte lui Portos o întâlnire on-line cu prietena sa, folosind internetul de la UPC.

Tocmai pe punctul în care unul dintre muşchetari părea depăşit de situaţie, un simplu laptop cu acces la internetul UPC a declanşat bunăvoinţa şi dragostea iubitei sale. Acesta a învins astfel lipsa de inspiraţie cu care s-a confruntat în momentul în care doreau să scrie o scrisoare de dragoste. Cu internetul de la UPC au ajuns să se întâlnească on-line, comunicând mult mai repede şi mai eficient.
 
De fapt, spotul scoate în evidenţă beneficiile serviciului UPC Internet – viteza mărită de transfer, de până la 24 Mbps şi conexiunea rapidă. În plus, mesajul promoţional "Internet la juma` de preţ pentru juma` de an" vorbeşte despre oferta comercială specială valabilă până la sfârşitul lunii mai: se acordă o reducere de 50% timp de 6 luni preţului abonamentului de Internet Small.

"Muşchetarii" reprezintă o continuare a seriei de spoturi tv lansate anul trecut, toate fiind realizate sub un concept umbrelă dezvoltat de agenţia de creaţie Funny din România şi selectat în urma unui pitch internaţional în 2007.

Acest concept porneşte de la ideea core business-ului şi a moştenirii UPC – televiziunea, şi este declinat în toate execuţiile creative, fie că sunt ele pentru televiziune, internet, telefonie sau pachete de servicii. El susţine poziţionarea UPC ca furnizor de servicii 3Play ce-şi are originea în business-ul de televiziune prin cablu.

Fiecare spot UPC are astfel o idee legată de film, fie prin personaje bine cunoscute (Robin Hood, Romeo şi Julieta), fie prin personaje emblematice – piraţi şi muşchetari. Personajele au fost alese cu grijă, dat fiind că întreaga campanie este una la nivel regional, spoturile rulând atât în România, cât şi în Polonia, Slovacia şi Cehia.
 
"Ceea ce doreşte UPC să demonstreze cu ajutorul acestor personaje este modul simplu de a asimila tehnologia în viaţa de zi cu zi şi de a valorifica la maximum avantajele oferite de aceasta. De ce să te chinuieşti să îi cânţi serenade iubitei când e mai simplu să downloadezi instant melodia preferată cu care să-i cucereşti inima? De ce să te chinui să compui lungi scrisori de amor, când poţi să găseşti cele mai frumoase cuvinte de dragoste, on-line, cu ajutorul Internetului de mare viteză de la UPC? Muşchetarii din ultimul nostru spot exact asta fac", declară Raluca Milin, Marketing and Sales Director UPC România.

"Campania care susţine noua ofertă comercială pentru serviciul de Internet a demarat la începutul lunii mai şi se derulează pe TV, presă, online şi panotaj în staţiile de metrou", declarp Antonela Ciucaşu, Senior Marketing Manager UPC România.

Echipa care a realizat această campanie din partea agentiei Funny este: Silviu Culea, Radu Şovăilă, Dragoş Frăţila pe partea de creaţie, Simona Vasilescu, Alina Gosa pe zona de Strategie/Client Service. Producţia spoturilor a fost realizată în colaborare cu Saga Film, Jonty Toosie (Regizor) şi Alex Sterian (Director de imagine). Filmarea s-a desfăşurat la studiourile Media Pro din Buftea şi a durat două zile.

Din partea UPC au participat la dezvoltarea campaniei: Antonela Ciucaşu,  Senior Marketing Manager, Andreea Ionescu, Marketing Communications Manager şi Raluca Milin, Marketing and Sales Director UPC România.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo