transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Romtelecom prezintă primul spot tv în noul mood vizual, cinematografic, semnat Graffiti ~ BBDO. Acest prim episod este o reinterpretare thriller-comedy pentru noul abonament Voce ~ Relaxat lansat de Romtelecom.Spotul marchează un nou pachet de ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Romtelecom - nou mood vizual cinematografic, semnat Graffiti BBDO

Romtelecom - nou mood vizual cinematografic, semnat Graffiti BBDO



Romtelecom prezintă primul spot tv în noul mood vizual, cinematografic, semnat Graffiti BBDO. Acest prim episod este o reinterpretare thriller-comedy pentru noul abonament Voce Relaxat lansat de Romtelecom.

"Spotul marchează un nou pachet de comunicare Romtelecom, movie style, care întăreşte imaginea Romtelecom de furnizor de entertainment", spune Anca Aldea, Group Account Director la Graffiti BBDO.

Comunicarea continuă în tonul vesel cu care Romtelecom şi-a obişnuit consumatorii, adăugând jocului un plus de culoare prin cadrele şi motivele cinematografice. În primul episod, în stil scary-movie, telespectatorii vor fi amuzaţi de telefoanele de ameninţare eşuate ale unui "bad guy", care interacţionează cu "ţintele" lui prin intermediul noii oferte Romtelecom. Pentru că oferta îi permite să sune pe oricine, când vrea el şi cât vrea el, personajul nu mai reuşeşte să sperie pe nimeni, întrucât niciuna din "potenţialele victime" nu-l mai ia în serios.

Cu o abordare proaspătă - atât prin platforma creativă cât şi prin maniera execuţională - noul spot aduce un zâmbet în pauza publicitară şi informează despre abonamentul Voce Relaxat de la Romtelecom, cu care poţi să vorbeşti fără griji, oricând şi oricât, graţie super tarifului şi minutelor incluse către orice reţea, inclusiv mobil şi international. Pentru ca la Romtelecom "Tu îţi alegi distracţia, noi o facem posibilă".

"Romtelecom aduce distracţia chiar şi în cele mai neaşteptate locuri - inclusiv într-un thriller autentic, unde umorul este generat de un personaj negativ care eşuează în încercarile lui repetate de a speria oamenii la telefon", spune Adina Başag, Group Creative Director la Graffiti BBDO.

Campania, care a debutat la începutul lunii mai, cuprinde spotul tv şi printuri deschizând seria movie style. To be continued...

Scrolul de final rulează cu echipa Graffiti BBDO formată din: Ema Prisca (Director de Creaţie), Adina Başag (Group Creative Director), Balint Hajagos (Art Director), Adrian Docea (Strategic Planner), Anca Aldea (Group Account Director), Cristian Călinescu (Senior Account Executive).

Partea video este dezvoltată de Liviu Isop (AV Production Manager) şi Cătălin Tănase (AV Producer) de la Graffiti BBDO, împreună cu casa de productie MME, regizorul Keith English şi DOP-ul Robert Williams.

Acelaşi scrol de final prezintă cu special thanks, din partea clientului Romtelecom, pe Ruxandra Rău (General Manager Marketing Communication) şi Carmen Miu (Senior Marketing Communication Specialist).

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo