
Cohn&Jansen | Ashley & Holmes comunica cea mai recenta campanie GarantiBank
Pe fondul economico-social actual, agentia Cohn&Jansen | Ashley & Holmes a lansat cea mai recenta campanie de promovare a intregii game de credite GarantiBank.
"Insight-ul de la care am pornit e un paradox usor de sesizat de catre toata lumea: pe de o parte, criza a adus scaderi substantiale de preturi la case, la masini ori si mai multe promotii la tot felul de produse. Deci, pe undeva, e si ceva de bine, macar pentru unii dintre noi – cumparatorii. Sau AR FI bine, pentru ca, pe de alta parte, accesul la creditare s-a restrans foarte mult ori chiar a disparut".
"Inainte aveai cu ce, dar te costa cat nu facea; acum, ai fi in postura de-a plati pretul corect (sau macar unul mai apropiat de el), dar n-ai cu ce. Si-atunci apare frustrarea de a nu putea profita de ocaziile aparute. Iar daca auzi mai in fiecare zi, ba de pe la colegi, ba de pe la televizor, de masini aproape noi vandute la jumatate de pret pentru ca viitorii proprietari nu mai au cum sa plateasca leasing-ul, ori de case din Statele Unite scoase la licitatii cu pornirea de la un dolar (si oprirea la maximum 12.000...)".
"Bucura-te de o promotie... electrocasnica! Ia-ti acum noul frigider cu doua usi si congelator cu display electronic si primesti automat un cuptor cu microunde, un fier de calcat si un miniaspirator de bucatarie!"
"De aici – un concept simplu, cu un vizual viu, pretabil in primul rand pentru outdoor-ul dinspre care a pornit apoi catre presa, web si materialele POS, dar verbalizat si intr-o executie radio", spune "Harald" Andrei Ignat, copywriter-ul campaniei.
"Campania "Finantam orice oportunitate" a plecat din dorinta de a transmite mesajul ca avem fonduri disponibile pentru creditare. Si in aceasta perioada oamenii continua sa aiba nevoi si dorinte, iar oportunitati pot aparea de oriunde".
"Iar GarantiBank finanteaza orice astfel de nevoi, dorinte sau oportunitati in conditii foarte bune: comisionul de acordare a fost redus la jumatate pentru orice tip de credit, iar comisionul de analiza a dosarului este zero. Cumulat cu reducerea dobanzilor la credite pe care am efectuat-o recent, oferta GarantiBank se va face cu siguranta remarcata.", spune Andreea Catuneanu, PR & Advertising Manager GarantiBank.
Ina Olaru, Account Director, Cohn&Jansen | Ashley & Holmes declara: "In contextul de piata actual, in care din toate partile suntem bombardati de mesaje referitoare la criza sau care sunt rezultat direct al acesteia, marea majoritate negative bineinteles, sa lucram la o campanie care iti arata partea plina a paharului a fost cu adevarat reconfortant. Si cred ca oricine vede materialele dezvoltate in cadrul campaniei va simti acelasi lucru".
La realizarea campaniei au participat, din partea GarantiBank: Okan Yurtsever – Director Retail Banking & Bancassurance, Andreea Catuneanu – PR & Advertising Manager, Valentina Unguroiu – Senior PR & Advertising Officer, Cristina Mester – PR & Advertising Officer.
Din partea Cohn&Jansen | Ashley & Holmes: Ina Olaru – Account Director, Alina Tudose – Director de Strategie, Andrei Cohn – Director de Creatie, Alex Stanciu – Art Director, "Harald" Andrei Ignat – Senior Copywriter, Lucian Moisei – DTP.