transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Suportul de afişaj Digital Frame a fost lansat în România în luna ~ mai a anului trecut, fiind primul sistem indoor capabil să ofere date ~ despre vizualizarea reclamei în mall-uri, prin dispozitivul de contorizare pe bază de ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Reteaua de suporturi indoor-Digital Frame s-a afiliat la o retea internationala

Reteaua de suporturi indoor-Digital Frame s-a afiliat la o retea internationala

Suportul de afişaj Digital Frame a fost lansat în România în luna mai a anului trecut, fiind primul sistem indoor capabil să ofere date despre vizualizarea reclamei în mall-uri, prin dispozitivul de contorizare pe bază de senzori ataşat.

La un an de la lansare, reţeaua de digital frame- sistemul de afişaj indoor digital, pentru care SPM Indoor are exclusivitate în România- a intrat în reţeaua internaţională bookingDOOH, SPM Indoor fiind primul operator din Europa de Est afiliat.

Reţeua în care SPM Indoor Division are amplasate digital frame-uri include principalele mall-uri din 8 oraşe ale ţarii: Plaza România, Bucureşti Mall , City Mall, Piteşti EuroMall, Sibiu Promenada Mall, Timişoara Iulius Mall, Oradea Lotus Market, Cluj Iulius Mall, Iaşi Iulius Mall, Moldova Mall, Braşov Macromall.

Campaniile derulate pe digital frames au avut până în prezent clienţi precum: Nokia, UPC, AXN, Animax, Chio Chips, Pepsi, Lipton, Cosmote, Mars, BCR Power Card, Nokia, Lipton, Q fort, BRD, Dove, Famous Brands, Vapiano, BMW.

"Am derulat în ultimul an numeroase campanii pe digital frames pentru clienţi mari. Unii dintre ei au solicitat exclusiv reţeaua de afisaj digital pentru campanii de lansare de produs, datorită noutăţii suporturilor şi calităţii expunerii. Nokia de pildă, a asociat într-un mod ideal un nou produs cu tehnologia avansată a digital frame-urilor".

"Eficienţa campaniilor pe digital frames se evaluează în costurile 0 de producţie şi decorare dar şi prin rezultatele de trafic înregistrate în timp real. Dispozitivul ataşat contorizează traficul din apropierea suporturilor, fiind primul sistem de măsurare a audienţei din piaţa de indoor din România. Advertiserii au la îndemână informaţiile legate de vizibilitatea campaniilor în timp real". 

"Eficienţa unei astfel de comunicare decurge şi din avantajul psihologic al expunerii indoor, acela de a transmite mesajul publicitar în spaţiul unde consumatorul ia decizia de cumpărare", apreciază Răzvan Constantinescu, General Manager SPM Indoor Division.

Costurile unei campanii indoor pe sistemele digital frames pot varia în funcţie de dorinţele clientului. Campaniile pot fi implementate, modificate sau înlocuite în maxim 24 de ore, eliminând orice costuri suplimentare de producţie sau decorare.

"Costurile rate card ale unei campanii pe o lună, în intreaga reţea de digital frames, sunt de 11.000 euro. O campanie la nivel naţional în interval de o lună, este vizualizată de aproximativ 1.860.000 vizitatori unici, de unde rezultă CPT(cost per thousand) = 6,24 euro", declară Răzvan Constantinescu.

Prin afilierea la reţeaua bookingDOOH, SPM Indoor Division a devenit primul operator de indoor din Europa de Est din platforma globală de booking pentru advertiserii din publicitatea digitală de tip out-of-home. Avantajele acestei afilieri constau în faptul ca BookingDooh aduce o reţea de mii de suporturi de tip digital pe o platformă ce cuprinde operatori si clienţi din întreaga lume.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo