
Clear Channel Romania va gestiona campania de publicitate outdoor pentru grupul de firme RIN Group
Grupul american Clear Channel România, lider mondial în domeniul publicităţii stradale, va asigura în acest an managementul de proiect pentru campaniile outdoor ale grupului de firme RIN Group, deţinut de fraţii Negoiţă, informeaza un comunicat de presa al companiei.
Campania de publicitate stradală va fi lansată în luna mai şi se va axa, în primă instanţă pe promovarea unui nou complex rezidenţial din comuna Popeşti-Leordeni, a cărui construcţie va demara în vara acestui an.
Clear Channel România va asigura pentru RIN Group întreaga gamă de servicii conexe proiectului de OOH: de la închirierea spaţiilor media la producţia, iluminatul, montajul, monitorizarea şi întreţinerea suporturilor publicitare.
"Oportunităţile continuă să existe pe piaţa locală de publicitate stradală. Vizibilitatea oferită de acest canal este maximă, iar paleta largă de locaţii ale Clear Channel România permite o comunicare ce îşi găseşte cu uşurinţă specificul pentru orice tip de client. Suntem convinşi că expunerea pe care o vom asigura pentru RIN Group va avea rezultate tangibile în afacerile companiei", a declarat Mihai G. Mihai, CEO al Clear Channel România.
"Cererea de spaţii de locuit este încă semnificativă în România, iar comunicarea variantelor imobiliare către români reprezintă un avantaj competitiv puternic al oricărui dezvoltator imobiliar. De aceea, am ales să comunicăm prin intermediul publicităţii stradale. Reţeaua extinsă de locaţii spectaculare ale Clear Channel România a reprezentat un important criteriu în alegerea agenţiei, pentru că ne permite să ne adresăm publicului prin intermediul unei variate game de spaţii publicitare stradale", a declarat Ionuţ Negoiţă, preşedinte RIN Group.
Portofoliul de clienţi al Clear Channel România cuprinde companii locale şi internaţionale precum: Alpha Bank, Bayer, Cumpăna, Kenvelo, real,-, Samsung, Vodafone, Tymbark, McCann Erickson, Optimedia, Group M, Starcom, The Group, Zenith Media.