transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Campania este cu adevărat frumoasă şi transmite un mesaj care va revoluţiona ~ industria frumuseţii. Spotul exprimă într-un mod foarte plastic acest mesaj şi cred ~ că şi-ar putea atinge obiectivul chiar şi fără voice over. Luxul accesibil ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Cum sa alegi usa perfecta
3 calitati pe care trebuie sa le aiba o husa buna
Lowe a lansat Colectia cu Parfumuri Fine by Rexona

Lowe a lansat Colectia cu Parfumuri Fine by Rexona

"Campania este cu adevărat frumoasă şi transmite un mesaj care va revoluţiona industria frumuseţii. Spotul exprimă într-un mod foarte plastic acest mesaj şi cred că şi-ar putea atinge obiectivul chiar şi fără voice over. Luxul accesibil este viziunea de la care s-a pornit în conceperea acestei game revoluţionare".
 
"Frumuseţea nu mai este înglobată într-o sticlă de cristal ci este practică. Femeia de pe stradă, femeia în mişcare este cea pentru care a trebuit să regândim luxul, confortul şi frumuseţea. Strada este noul podium al modei Rexona!" spune Anca Diţu, Account Director Lowe.

Le putem avea pe amândouă într-un singur deodorant din noua şi revoluţionara gamă "Rexona cu parfumuri fine" care îmbină esenţele alese cu protecţia antiperspirantă.

Cu arome semnate de Ann Gottlieb, parfumier expert şi autoare a unor parfumuri celebre precum J’adore by Dior, CK One, Daisy by Marc Jacobs sau Obsession by CK, cele 3 deodorante din colecţia Rexona conţin după caz, stropi de fericire, praf de stele şi vapori de sex appeal. Fiecare deo-parfum din colecţie este conceput asemeni unui parfum autentic – cu note de început, de mijloc şi de bază.

Campania globală este implementată de Lowe în toate ţările unde produsul a fost lansat. În România, acţiunile de comunicare au debutat în luna februarie printr-un blitz de presă delicios semnat Lowe PR.

Ambalate în hârtie creponată şi inundate de fructe, flori şi ierburi aromate, întocmai acelea înscrise pe eticheta produsului şi folosite de parfumier în conceperea aromelor, noile deodorante au fost prezentate presei printr-un scenariu surprinzător şi cuceritor.

Urmând a se derula pe parcursul a 6 luni, campania targetează femeile tinere, active, mobile şi include: spot TV, inserţii în presă (machete obişnuite dar şi variante cu stripe-uri parfumate), OOH, indoor (branding Mall) şi componentă online.

În România, campania de presă se întinde pe durata a două luni (martie & aprilie), afişajele online vor fi on air până la sfârşitul lunii aprilie, în timp ce spotul TV va rula până în luna iulie.

Semnat de echipa creativă a Lowe Argentina, spotul prezintă incursiunea unui parfumier în universul feminin contemporan şi concluzia sa: nici cel mai bun parfum din lume nu poate masca mirosul de transpiraţie. Sticluţele de cristal nu mai sunt recipienţii potriviţi pentru a păstra parfumul femeii moderne, aflată în permanentă mişcare.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo