transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Xella Ro, subsidiara din România a companiei germane Xella International (liderul mondial ~ al industriei de BCA – beton celular autoclavizat şi deţinătoarea mărcii premium ~ Ytong) şi agenţia de publicitate Propaganda au lansat campania de ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Xella Ro si Propaganda au dezvoltat campania de comunicare pentru Ytong

Xella Ro si Propaganda au dezvoltat campania de comunicare pentru Ytong

Xella Ro, subsidiara din România a companiei germane Xella International (liderul mondial al industriei de BCA – beton celular autoclavizat şi deţinătoarea mărcii premium Ytong) şi agenţia de publicitate Propaganda au lansat campania de comunicare a sistemului Ytong – "De 80 de ani, lider mondial în BCA".

Aceasta se va desfăşura pe parcursul anului 2009 şi va fi declinată în presa scrisă de specialitate (construcţii şi home&deco), new media şi radio. De asemenea, campania Ytong va fi susţinută prin PR cu ajutorul Free Communication, agenţia care gestionează contul de relaţii publice al Xella RO.

Ideea campaniei este una simplă. Ytong a inventat BCA-ul în timpuri când lumea era mult mai diferită decât astăzi. De atunci, umanitatea a cunoscut un progres exponenţial în toate domeniile, iar Ytong a fost şi este în continuare parte din această evoluţie, parte din istorie.

Campania pune accentul pe perfecţionarea continuă a produsului şi menţinerea inclusiv în prezent a poziţiei de lider mondial, prin oferirea de beneficii indubitabile precum termoizolaţia proprie excelentă, rezistenţa la compresiune sau rezistenţă remarcabilă la foc.

"Cred că pasul făcut alături de echipa Propaganda va fi unul eficient, din mai multe motive. În primul rând, oferă o umbrelă conceptuală foarte generoasă şi flexibilă totodată, prin care se scot în evidenţă beneficiile Ytong, în funcţie de context şi target".

"În al doilea rând, are mare potenţial de memorabilitate, prin revocarea unor momente recunoscute de toată lumea şi de impact. În al treilea rând, are un fir logic simplu şi uşor de urmărit: Ytong este primul BCA din istorie, timp de 80 de ani s-a perfecţionat continuu şi iată că şi în prezent este cea mai bună alegere în materie de materiale de construcţii", a declarat Marius Dragne, Marketing Manager Xella Baustoffe South-East Europe (BG-HU-RO).

"Comunicarea în zona materialelor de construcţii, cel puţin în România, este puternic orientată către beneficii concrete, de cele mai multe ori însoţite de o metaforă drăguţă sau un umor caracteristic. Este un mod de comunicare punctuală, de genul "cel mai bun preţ" ori "numărul unu".

"În cazul nostru, Ytong ar fi putut fi ramificat într-o serie de beneficii tehnice diverse, fără a avea neapărat o comunicare unitară. Însă noi am dorit mai mult decât atât. Iar direcţia nu a fost atât de dificilă, din moment ce Ytong este de fapt primul BCA inventat şi liderul mondial. Este un argument puternic şi suficient pentru oricine şi creează o imagine clară, distinctă a produsului", a explicat  Daniel Gherghescu, Account Supervisor Propaganda.

Obiectivele campaniei sunt comunicarea clară şi totodată îndrăzneaţă a beneficiilor care diferenţiază sistemul Ytong pe piaţă şi susţinerea produsului premium în faţa  principalele categorii de public ţintă.

Din echipa Xella Ro care va coordona implementarea strategiei de advertising fac parte Marius Dragne, Marketing Manager Xella Baustoffe South East Europe (BG –HU-RO) şi Alexandra Rosetti, Specialist Marketing.

Echipa Propaganda este formată din Simina Leotescu (Head of Strategy), Luciana Bodolan (Strategic Planner), Mădălina Oanţă (Client Service Director), Daniel Gherghescu (Account Supervisor), Andrei Tripşa (Creative Director), Costin Călugăru (Copywriter), Amandine Heyndrickx (Art Director) şi Manole Sava (Fotograf).

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo