transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

DRAFTFCB ii prezinta oficial pe Stelu & Gelu, Spargatorii de mituri, care ~ fac praf miturile din lumea constructiilor. Acestia testeaza, pe parcursul a doua ~ spoturi TV realizate pentru Lafarge, cele mai surprinzatoare mituri din constructii, ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Cumpara in premiera in Romania huse Samsung Galaxy Note 10 Plus
3 motive pentru a cumpara litecoin
DRAFTFCB a realizat campania Spargatorii de mituri pentru Lafarge

DRAFTFCB a realizat campania Spargatorii de mituri pentru Lafarge

DRAFTFCB ii prezinta oficial pe Stelu & Gelu, "Spargatorii de mituri", care fac praf miturile din lumea constructiilor. Acestia testeaza, pe parcursul a doua spoturi TV realizate pentru Lafarge, cele mai surprinzatoare mituri din constructii, ajungand la concluzia ca doar ipsosul de imbinari NIDA Profesional ofera rezultate impecabile.

Campania realizata de DRAFTFCB promoveaza solutia de imbinari NIDA Profesional, realizata de Lafarge Arcom Gips, una din cele trei divizii ale companiei Lafarge.

Pentru ca orice domeniu isi are propria colectie de mituri si convingeri, iar lumea constructiilor abunda in sfaturi si recomandari transmise "din gura in gura", campania Lafarge isi doreste ca NIDA Profesional sa genereze un nou crez – verificabil! - printre specialistii in constructii: "Doua placi de gips carton pot fi imbinate perfect cu Nida Profesional".

Spoturile "Guma" (in care printre cei trei "mestecatori" docili se numara si George Grosescu, Art Director al campaniei) si "Soprana" sunt difuzate pe TV incepand cu data de 20 aprilie. Campania este completata de o platforma de BTL care abordeaza direct si in acelasi spirit publicul NIDA Profesional – companiile si specialistii in constructii – deruland simultan un program pentru trade.

Spoturile au fost realizate cu ajutorul casei de productie Domino si al regizorului Shahar Segal, iar echipa DRAFTFCB care a realizat campania NIDA Profesional este formata din: Adina Stanescu - Copywriter, Dan Bondrea – Senior Copywriter, George Grosescu – Art Director, Dragos Radulescu – Creative Director, Ana Velici - BTL Project Manager, Paula Polizu – Senior Account Manager, Ana-Maria Oila – Group Account Director si Oana Padure – Strategic Planning Director.

Din partea Lafarge au participat la realizarea campaniei: Costinel Bloju - Sales & Marketing Manager si Adina Soana - Manager Strategie & Marketing.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo