transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Graffiti BBDO semnează creaţia celei mai noi campanii outdoor de la Bayer. ~ Concepută pentru promovarea Aspirin, unul dintre cele mai putenice şi mai cunoscute ~ branduri din portofoliul Bayer, campania are ca miză creşterea notorietăţii Top Of ~ Mind ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Cumpara in premiera in Romania huse Samsung Galaxy Note 10 Plus
3 motive pentru a cumpara litecoin
Graffiti BBDO a realizat pentru Bayer cea mai noua campanie outdoor

Graffiti BBDO a realizat pentru Bayer cea mai noua campanie outdoor

Graffiti BBDO semnează creaţia celei mai noi campanii outdoor de la Bayer. Concepută pentru promovarea Aspirin, unul dintre cele mai putenice şi mai cunoscute branduri din portofoliul Bayer, campania are ca miză creşterea notorietăţii Top Of Mind a brandului şi, în acelaşi timp, îşi propune să transmită foarte clar tipurile de afecţiuni pentru care Aspirin 0.5 este cel mai recomandat: durerile cotidiene de cap, spate sau musculare.

Pornind de la targetul Aspirin (oameni relativ tineri, educaţi şi moderni care apreciază reclamele îndrăzneţe, cu o idee în spate) deja obişnuit cu standardele unei campanii isteţe – campania anterioară pentru Aspirin Plus C – echipa Graffiti a căutat un "concept care să fie frumos integrat în context – adică în spaţiul metroului bucureştean; atât ca mecanică (unificarea cu mediul) cât şi din punct de vedere stilistic (graffiti-ul şi metroul merg mână în mână). Am căutat un concept disruptiv, care să spargă şabloanele plictisitoare ale comunicării în categoria analgezice, dar care, în acelaşi timp, să ne permită să arătăm clar căror tipuri de afecţiuni e adresat acest produs", explică Dan Şendroiu, Strategic Planner la Graffiti BBDO.

Conceptul creativ al campaniei se bazează pe principiul unificării mesajului cu mediul în care e comunicat. Vedete ale campaniei: panourile de la metrou. Ele au fost folosite ca parte din poveste, intărind mesajul şi făcându-l memorabil.

Echipa a valorificat printr-un procedeu neconvenţional atât panoul cât şi spaţiul din afara sa: "Practic ne-am folosit de panou, de rama panoului, de rama panoului alăturat, de colţurile, pereţii, ţevile, balustradele şi orice altceva se afla în apropiere pentru a ilustra tipurile de dureri cotidiene adresate de Aspirin 0.5. Mesajul a ieşit în afara panoului sau, altfel spus, panoul a devenit parte din mesaj", mai spune Dan Şendroiu.

"Ce se vede acum la metrou s-a născut dintr-o propunere neconvenţională care să raspundă la brief, pe care, la modul ideal, clientul a aprobat-o şi căreia Metrorex i-a dat undă verde. Între momentul aprobărilor şi cel al finalizării lucrării s-au strecurat 7 nopţi petrecute la metrou, 2 băieţi mişto: Robert şi Vlad, care au făcut desenele, dar şi ‚fanii’ care le-au dezlipit pe unele dintre ele", îşi aminteşte Ana-Maria Ţarălungă, Copywriter la Graffiti BBDO.

Campania este vizibila în 22 de staţii de metrou până la sfârşitul lunii mai. Echipa Graffiti BBDO care a dezvoltat campania e formată din Ema Prisca (Creative Director), Mihai Gongu (Deputy Creative Director), Gelu Florea (Art Director), Ana-Maria Ţarălungă (Copywriter), Dan Şendroiu (Strategic Planner), Ioana Cadîr (Account Director) şi Elena Iacob (Account Manager). Din partea Bayer s-au implicat în campanie Dana Handra (Director Marketing) şi Cristina Isac (Product Manager).

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo