transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Reteaua de supermarket-uri Mega Image si agentia de comunicare interactiva Interactions au ~ lansat promotia Castiga Cosul Zilnic in valoare de 100 de ron!, prin ~ care consumatorul este cel care isi alege premiul dintre produsele expuse pe ~ website-ul ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Cumpara in premiera in Romania huse Samsung Galaxy Note 10 Plus
3 motive pentru a cumpara litecoin
Cosul zilnic in valoare de 100 de ron, oferit de Mega Image si Interactions

Cosul zilnic in valoare de 100 de ron, oferit de Mega Image si Interactions

Reteaua de supermarket-uri Mega Image si agentia de comunicare interactiva Interactions au lansat promotia "Castiga Cosul Zilnic in valoare de 100 de ron!", prin care consumatorul este cel care isi alege premiul dintre produsele expuse pe website-ul www.mega-image.ro.

Pana pe 17 mai, Mega Image va oferi zilnic premii in produse in valoare de 100 de ron si saptamanal in valoare de 300 de ron. Cei interesati sa participe la promotie trebuie sa intre pe site, sa isi creeze un cont si sa isi construiasca zilnic cosul de cumparaturi preferat, pe care il pot castiga la finalul saptamanii.

"In fata calculatorului, cumparatorii au mai mult timp decat la raft si pot astfel sa analizeze mai bine oferta de produse. Acesta este motivul pentru care Mega Image isi comunica o parte din produse si oferte si in mediul online. Astfel, consumatorii pot analiza preturile diferitelor produse si isi pot alege produsele preferate pe care sa le castige", a declarat Raluca Pavel, Marketing Manager, Mega Image. "Marele avantaj al promotiei este acela de a se plia exact pe preferintelor clientilor nostri. Vrem sa fim mult mai aproape de ei".

Interactions lucreaza pentru Mega Image din februarie 2009, promotia de fata fiind prima activitate derulata impreuna. Implicarea agentiei a constat in definirea strategiei promotionale si a mecanicii de desfasurare, propunerea conceptului creativ si a executiilor, acordarea de suport in implementare, administrarea post-lansare si analiza rezultatelor promotiei.

"Castiga Cosul Zilnic in valoare de 100 de ron" se desfasoara exclusiv pe site-ul www.mega-image.ro si este promovat pe site-ul companiei, precum si la punctele de vanzare.

Adrian Alexandrescu, Managing Director la Interactions explica: "Am avut un brief clar, dar si complex in acelasi timp: cresterea traficului pe site, comunicarea in online a preturilor reduse si comunicarea marcilor proprii".

"Cred ca solutia alesa este una corecta din doua motive. In primul rand, comunica intr-un mod neagresiv preturile si produsele marca proprie. In al doilea rand, permite constructia unei baze de date cu permisiune cat si profilata (colectam si obiceiurile de consum odata cu intrarea in promotie). Mega Image poate astfel personaliza comunicarile viitoare cu continut relevant pentru fiecare consumator."

Echipa care a dezvoltat aceasta campanie este formata din Raluca Pavel – Marketing Manager din partea Mega Image si Denisa Armasu - Copywriter, Petru Maran - Art Director, Razvan Radulescu – Web Designer, Andreea Stan - Account Manager, Adrian Alexandrescu - Managing Director si Serban Jinga - Internet Marketing Specialist din partea Interactions.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo