transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Ediţia a doua a Programului Superbrands România a ajuns la final o ~ dată cu lansarea celui de-al doilea volum al cărţii Business Superbrands pentru ~ România şi cu acordarea trofeelor 2008 Business Superbrands.Ceremonia dedicată ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Echipamente multifunctionale si consultanta profesionala de la Ecopy
Bicicleta noua sau sh?
Business Superbrands a omagiat excelenta in branding in Romania

Business Superbrands a omagiat excelenta in branding in Romania

Ediţia a doua a Programului Superbrands România a ajuns la final o dată cu lansarea celui de-al doilea volum al cărţii Business Superbrands pentru România şi cu acordarea trofeelor 2008 Business Superbrands.

Ceremonia dedicată recunoaşterii performanţei excepţionale în branding a avut loc în cadrul Galei Superbrands, desfăşurată la Hotelul Marriott din Bucureşti. Au participat reprezentanţi la nivel înalt ai mediului de afaceri, companii şi organizaţii reprezentative, membrii ai Consiliului de Onoare Business Superbrands, presa de specialitate, alţi invitaţi speciali.

Evenimentul a fost deschis de către Cătălina Stan - Managing Director al Superbrands România şi preşedinte al agenţiei de comunicare strategică BDR Associates. Invitaţi de onoare au fost Anne Marie Martin, CEO al British Romanian Chamber of Commerce, desemnată şi Maestru de Ceremonii, precum şi Rhett Lego, Director de Operaţiuni pentru  Europa al Organizaţiei Superbrands şi respectiv Anca Harasim, Director Executiv al  Camerei de Comerţ Americane în România care au decernat trofeele Business Superbrands.

Companiile onorate la Gala Business Superbrands au fost: Germanos Telecom România, Ziarul Financiar, Arctic, Zentiva, Băneasa Shopping City, Sensiblu, BCR, Rompetrol, Braiconf, Raiffeisen Bank, BRD Groupe Societe Generale, Procter&Gamble Marketing România, British American Tobacco, Orange România, Business Magazin, Nielsen Compay, Coca Cola HBC România, Napolact, DHL International România, Microsoft România, Domo, Medicover, Mediafax, ING România şi JW Mariott Bucharest.

"În contextul unui an foarte greu pentru România în ansamblu şi în condiţii de dificultate economică accentuată, performanţa excepţională a companiilor care au intrat în Programul Business Superbrands constituie cel mai viu argument că în momente de impas economic, valorile răzbesc. Tot respectul pentru cei ce au ales să îşi consolideze reputaţia în vremuri dificile şi să ne fie un excelent exemplu, tuturor", a declarat Cătălina Stan, CEO şi preşedinte al agenţiei de comunicare strategică BDR Associates, care administreză programul Superbrands în România.

Continuând tradiţia, Gala Superbrands a onorat simbolic, în finalul ceremoniei de acordare a trofeelor, o valoroasă şi respectată personalitate a României, care, prin actul artistic şi prin discurs, promovează valori esenţiale şi aduce un remarcabil capital de imagine ţării şi reputaţiei românilor. Personalitatea omagiată de către Superbrands în acest an este maestrul Dan Puric.

Personalităţile cărora li s-au atribuit simbolic trofee Superbrands în ediţiile trecute au fost Raed Arafat, creatorul SMURD - Serviciul Mobil de Urgenţă, Reanimare şi Descarcerare din România, Ion Caramitru, iniţiatorul Galei UNITER şi respectiv Bogdan Baltazar, o emblemă a comunităţii financiare şi de afaceri din România.
 
Volumul Business Superbrands include branduri de top, din domenii şi industrii reprezentative pentru piaţa românească,  precum şi două secţiuni în premieră absolută pentru România.

Prima categorie, branduri din pieţe vecine, cu potenţial pentru dezvoltarea viitoare a culturii de branding este reprezentată prin 3 branduri consacrate în Republica Moldova: Agroindbank, Purcari şi respectiv firma de avocatura Ţurcan şi Ţurcan, companii ce şi-au creat o reputaţie solidă în ţara vecină.

A doua premieră o constituie categoria, Brands to Watch care atestă debutul remarcabil al unor branduri precum Radisson SAS şi RBS, intrate recent în România, evoluţia lor ulterioară pe piaţă urmând să fie în atenţia Programului business Superbrands.

Volumul Business Superbrands 2008-2009, distribuit prin reţeaua de birouri Superbrands în 82 ţări de pe toate continentele, constituie, prin brandurile puternice intrate în program, un excepţional instrument de promovare a potenţialului pieţei româneşti, şi un purtător de imagine pentru România.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo