transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Milli oferă noua gama de produse Life Plus cu Omega 3, pentru ~ o inimă puternică şi un organism rezistent. Noua gamă se adresează publicului ~ printr-o campanie integrată ce debutează cu spotul TV Vikingul produs de Ogilvy ~ România.Ideea ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Echipamente multifunctionale si consultanta profesionala de la Ecopy
Bicicleta noua sau sh?
Milli a lansat noua gama Milli Life Plus cu Omega 3

Milli a lansat noua gama Milli Life Plus cu Omega 3

Milli oferă noua gama de produse Life Plus cu Omega 3, pentru o inimă puternică şi un organism rezistent. Noua gamă se adresează publicului printr-o campanie integrată ce debutează cu spotul TV "Vikingul" produs de Ogilvy România.

Ideea creativă a plecat de la experienţa popoarelor nordice a căror alimentaţie bogată în Omega 3 s-a dovedit benefică pentru organism. Milli a lansat gama Life Plus îmbogăţită cu Omega 3 pentru a face cunoscut efectul benefic pe care acestă dietă o are asupra organismului în general şi al inimii în particular, dar şi pentru a oferi membrilor familiei o alimentaţie naturală şi sănătoasă.

Campania se adresează în principal mamelor care au grijă în permanenţă de cei dragi şi care caută în fiecare produs ingredientul natural ce fortifică organismul. "Acesta este şi motivul pentru care am decis să îmbogăţim gama Life Plus cu Omega 3. Ştim că cel mai important lucru pentru o mamă este să-şi menţină familia sănătoasă. De aceea, Milli va reprezenta întotdeauna un partener de încredere al familiei, aşa cum a fost şi până acum", au declarat reprezentanţii FrieslandCampina.

Donald Simionoiu, Senior Art Director Ogilvy povesteşte amuzat o întâmplare de la filmarea spotului: "Cei care jucau rolul vikingilor se pare că nu fusesere anunţaţi că vor intra în apă destul de mult. Iar apa era destul de rece. Regizorul le tot striga să se dea mai în spate, vikingii se mai dădeau câţiva metri dar nu suficient. Li s-a tot spus de câteva ori până ajunseseră cu apa până la piept. Apoi li s-a spus că trebuie să stea mai în faţă...ca să fie cadrul bun".

Campania se va desfăşura pentru o perioadă de două luni, aprilie - mai 2009 şi va avea o componentă de TV precum şi o componentă neconvenţională de comunicare la punctul de vânzare.

Din partea FrieslandCampina România au contribuit la această campanie: Razvan Orbulescu - Marketing Director, Oana Iures - Brand Manager şi Tudor Turcu-David - Brand Manager.

Echipa Ogilvy care a contribuit la realizarea acestui proiect este formată din:Ciprian Tudor - Associate Creative Director Mather Communications, Donald Simionoiu - Senior Art Director, Alexandra Murray - Group Account Director, Daniela Ioan - Account Manager şi Oana Boghici - AV Producer.

Dezvoltarea şi implementarea strategiei de media este realizată de către Starcom. Filmările au avut loc sub îndrumarea regizorului Henri Bassil, şi au fost realizate cu ajutorul casei de producţie ABIS Studio în parteneriat cu City Films.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo