transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Campania Recunoaşte semnele, iniţiată la nivel internaţional de marca Heineken ca parte ~ a programului Enjoy Heineken Responsibly! (Bucură-te de Heineken în mod responsabil!), a ~ câştigat prestigiosul premiu pentru cea mai bună ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Cumpara in premiera in Romania huse Samsung Galaxy Note 10 Plus
3 motive pentru a cumpara litecoin
The Guardian a premiat Heineken pentru campania Recunoaste semnele

The Guardian a premiat Heineken pentru campania Recunoaste semnele

Campania "Recunoaşte semnele", iniţiată la nivel internaţional de marca Heineken ca parte a programului Enjoy Heineken Responsibly! (Bucură-te de Heineken în mod responsabil!), a câştigat prestigiosul premiu pentru cea mai bună campanie de "Brand Reputation", competiţie organizata de publicaţia britanica The Guardian.

Premiul "Media Innovation", acordat de publicaţia The Guardian, este un premiu recunoscut la nivel internaţional şi reprezintă una dintre cele mai înalte recunoaşteri în domeniul inovaţiei în media. Categoria "Brand Reputation" premiază cele mai inovatoare metode de comunicare a activităţilor de business axate pe protejarea brandului şi pe sporirea reputaţiei sale. 

Campania internaţionala "Recunoaşte semnele", derulată pe o perioadă de 5 luni, s-a adresat tinerilor adulţi care beau bere şi a avut ca scop principal creşterea gradului de conştientizare a importanţei pe care o are consumul responsabil de alcool. Conceptul campaniei s-a bazat pe ideea că oamenii încep să se comporte ridicol atunci când consumă prea mult alcool. 
 
Echipa Heineken la nivel internaţional care a creat această campanie a reunit divizia comercială, în colaborare cu centrul web (IMCO) şi echipa de corporate relations a Grupului.   

"Premiul "Media Innovation" oferit de "The Guardian" este o realizare extraordinară atât pentru marca Heineken, cât şi pentru compania Heineken la nivel internaţional. Prin intermediul acestei campanii internationale s-a încercat să se transmită într-o manieră curajoasă un mesaj delicat şi dificil în acelaşi timp. A fost prima campanie globala, de acest gen, desfaşurata 100% în mediul digital", a declarat Marius Melesteu, Director Comercial, Heineken România.

Datorita succesului înregistrat la nivel internaţional şi a importanţei mesajului acestei campanii, Heineken România, prin marca Heineken, va continua campania "Recunoaşte semnele" înainte de sărbătorile de Paşte şi începutul sezonului de vară.

Heineken România este cel mai mare producător de bere de pe piaţa din România, cu o cotă de piaţă de 29%, în ceea ce priveşte volumul de vânzări (AC Nielsen, 2008). Portofoliul de marci oferit de Heineken România acoperă toate segmentele pieţei: Heineken, Zipfer (import), Edelweiss (import), Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Gambrinus, Harghita şi Haţegana. Heineken România are cinci fabrici în Constanţa, Craiova, Haţeg, Miercurea Ciuc şi Târgu Mureş.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo