transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers a dezvoltat ~ in ultimele sase luni strategia de brand, identitate verbala, identitatea vizuala, designul ~ interactiv si comunicarea platformei SMARK. SMARK este o sursa de knowledge, un ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Rusu+Bortun Brand Growers a creat brandul SMARK pentru Grupul Realitatea Catavencu

Rusu+Bortun Brand Growers a creat brandul SMARK pentru Grupul Realitatea Catavencu

Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers a dezvoltat in ultimele sase luni strategia de brand, identitate verbala, identitatea vizuala, designul interactiv si comunicarea platformei SMARK.

SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru profesionistii ce lucreaza in marketingul romanesc. In plan functional, SMARK isi propune sa devina un etalon de "smart marketing" prin crearea, pentru membrii sai, a unei platforme complexe de informare si consultanta in domeniu.

"SMARK este un proiect de suflet pentru noi. Am asteptari foarte mari de la felul in care un astfel de brand poate schimba in bine "mica lume" in care muncim. SMARK crede in empatie ca interfata a performantei, crede ca, printr-o relationare mai deschisa si mai placuta, piata devine mai competenta si mai performanta. Abia astept sa lucrez, peste cativa ani, cu cei din generatia SMARK", povesteste Catalin Rusu, Creative Director & Managing Partner la Rusu+Bortun Brand Growers.     

Identitatea vizuala a SMARK graviteaza in jurul ideii de feedback. Logo-ul este un sticker in perspectiva, tributar design-ului de retail american, foarte vizibil "la raft" si care puncteaza ideea de conexiune inversa prin sageata intoarsa. Design-ul portalului www.smark.ro este riguros pentru a fi usor de citit, dar puncteaza prin background ideea de proiect SMARK, acel proiect care iese din rand si devine referinta in categoria sa.
 
Echipa Rusu+Bortun Brand Growers care creste brandul Smark este compusa din Andra Baltoiu - Strategic Planner, Anca Uscatescu – Postproduction Manager, Tudor Nastase - Designer si Catalin Rusu – Copywriter & Creative Director.

SMARK se pozitioneaza drept un brand cu atitudine care-si propune sa stimuleze si aprecieze evolutia marccom-ului romanesc. In viziunea SMARK, un ingredient esential al dezvoltarii pietei este relationarea empatica dintre actorii ei. Dincolo de know-how, atitudinea empatica dintre marketeri si partenerii lor poate coagula toate energiile unui proiect si-l poate transforma intr-un studiu de caz, intr-o referinta.

SMARK isi inspira consumatorii sa creasca nivelul feedback-ului pe care-l dau partenerilor, caci un feedback calitativ si constructiv are un rol esential in evolutia unui proiect si-n crearea unor relatii armonioase intre marketeri si agentii. In acest sens a fost gandita promisiunea inspirationala a brandului Feedback creates case studies.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo