transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Pleon Graffiti a primit o nominalizare pentru campania Pepsi Light, Dani, vino ~ acasa dupa meci în cadrul uneia dintre cele mai importante competitii internationale ~ de relatii publice, SABRE Awards, aflata la a 5-a editie. Agentia a ~ fost ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Agentia Pleon Graffiti - nominalizata la EMEA SABRE Awards 2008

Agentia Pleon Graffiti - nominalizata la EMEA SABRE Awards 2008

Pleon Graffiti a primit o nominalizare pentru campania Pepsi Light, "Dani, vino acasa dupa meci" în cadrul uneia dintre cele mai importante competitii internationale de relatii publice, SABRE Awards, aflata la a 5-a editie. Agentia a fost nominalizata la categoria "Industry Sector", sectiunea "Beverage".

"Daca Dani a plecat dupa meci direct la SABRE Awards, si nu acasa, atunci cel mai probabil va avea de oferit câteva explicatii prietenei sale. Noi, în schimb, suntem mândri ca o campanie ireverentioasa pentru un brand feminin a reusit sa zguduie cliseele comunicarii dragut-pufos-romantic din categorie. Nu putem decât sa spunem "Dani, ramâi la SABRE", declara Mircea Tomescu, Managing Director Pleon Graffiti.

Prin campania "Dani, vino acasa dupa meci", Pepsi Light a reusit sa aduca o voce distincta în mijlocul isteriei nationale despre fotbal, înfruntând stereotipurile despre complicitatea creata între barbati si fotbal. Asa ca am exploatat un gând simplu: un brand care întelege femeile trebuie sa actioneze si sa ia atitudine împotriva barierelor si stereotipurilor masculine. Campania (realizata cu sprijinul Graffiti BBDO) a înregistrat o audienta de peste 12 milioane de cititori-privitori.

Dupa meci, drumul lui Dani spre casa a fost deviat catre PR Awards 2008, singura competitie din România care premiaza cele mai bune campanii de comunicare, unde el si Pleon Graffiti au fost recompensati cu un Silver Award for Excellence. Pentru ca devenise deja celebru si iubita lui se resemnase, Dani a vizitat si European Excellence Awards 2008, o alta prestigioasa competitie internationala de profil, unde campania a primit din nou o nominalizare.

Pleon Graffiti este parte a Pleon, reteaua numarul 1 de consultanta în comunicare si relatii publice din Europa. Echipa Pleon Graffiti numara 14 specialisti în PR, care furnizeaza clientilor agentiei servicii de corporate PR, brand PR, managementul situatiilor de criza, servicii de comunicare pentru managementul schimbarii si public affairs.

Printre clientii agentiei se numara Accessorize, Arval, Automobile Dacia, Comisia Europeana, Egger, Fundatia ERSTE, IEMA, Imation, Nestle (Maggi, Nescafe, Nesquik), Novo Nordisk, Pagini Aurii, Pepsi, Renault, Salvati Copiii, Scandia Sibiu, Staer, UPC, Wrigley.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo