transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Electrolux Romania a fost desemnat ambasador al acestei campanii ca urmare a ~ implicarii in proiecte ecologice la nivel local, precum si datorita viziunii companiei ~ la nivel global: electrocasnice care ajuta la economisirea resurselor. Campania se va ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Lowe PR si Electrolux au lansat campania Schimbarea climei sta in puterea ta

Lowe PR si Electrolux au lansat campania Schimbarea climei sta in puterea ta

Electrolux Romania a fost desemnat ambasador al acestei campanii ca urmare a implicarii in proiecte ecologice la nivel local, precum si datorita viziunii companiei la nivel global: electrocasnice care ajuta la economisirea resurselor. Campania se va desfasura in lunile iunie si iulie, evenimentul de lansare propunandu-si sa atraga atentia asupra poluarii produse de traficul intens. 
  
"Evenimentul a debutat prin organizarea unui lant din biciclete, cu ajutorul organizatiei "Bate saua". La ora 10:30 fix, cei peste 50 de concurenti aliniati la linia de Start au pornit in cursa. Ei au fost asteptati la Sosire de catre reprezentantii Media Consulta, presedintele asociatiei Bate saua-George Culda, Elena Corduneanu - meteorolog si Carmen Georgescu, Marketing & Communication Manager Electrolux. Acestia au vorbit despre importanta actiunilor individuale pentru oprirea schimbarii climatice si au oferit premii castigatorilor", se precizeaza in comunicatul de presa remis www.SMARTfinancial.ro.

Pentru Electrolux, aceste activitati reprezinta o preocupare constanta pentru viitor. "Nu trebuie sa pierdem nicio clipa din vedere mostenirea pe care o lasam generatiilor urmatoare; daca nu o putem imbunatati, macar sa conservam ceea ce am primit. in acest caz, o planeta curata si un mediu sanatos", a declarat Carmen Georgescu, Marketing and Communication Manager Electrolux. 
  
"Aceasta campanie reprezinta doar unul din proiectele eco Electrolux din 2008. Ea urmeaza proiectului - O poveste urbana a petului, desfasurat de Ziua Internationala a Apei (22 martie) si precede alte doua mari proiecte: campania de schimbare a electrocasnicelor vechi, realizata in colaborare cu Rorec (Asociatia romana pentru reciclare) si Antarctica - echipamente pentru singura statie de cercetare zero emisii din lume", a declarat Monica Botez, PR Manager Lowe PR. 
 
Echipa implicata in realizarea proiectului este formata din Monica Botez - PR Manager, Diana Grigorescu - Senior PR Executive, Roxana Bejan - PR Executive din partea Lowe PR si Carmen Georgescu - Marketing & Communication Manager Electrolux. 

Grupul Electrolux este unul dintre cei mai mari producatori din lume de aparatura electrocasnica si de uz profesional, cu vanzari de peste 40 de milioane de produse anual, catre clienti din 150 de tari. Compania pune accent pe inovatie pornind de la cunoasterea aprofundata a nevoilor reale ale consumatorilor casnici si profesionali. Electrolux produce frigidere, masini de spalat vase, masini de spalat rufe, aspiratoare si aragaze ce sunt vandute sub marci renumite ca Electrolux, AEG-Electrolux, Zanussi, Eureka si Frigidaire.

Lowe Public Relations acopera intreg spectrul de Practici Globale de Specialitate (Corporate Communications, Corporate Social Responsibility, Healthcare, Internal Communications, Marketing & Brand Strategic Communications, Public Affairs, Technology), asigurand in acelasi timp gama completa de Servicii Specializate (Media Relations, Financial Communications, Media Training, Research, Issue & Crisis Management). 

Portofoliul de clienti Lowe Public Relations include Orange, Electrolux, Unilever, Pernod Ricard, Walmark, Eli Lilly, Carol Parc Hotel, CSC Pharmaceuticals, Abbott Romania, CSC Pharma, Johnson&Johnson, TNT Romania, LPP Company, Lowe & Partners, Initiative Romania, Brand Connection, Tecton Investments. Echipa Lowe Public Relations este formata astazi din 12 profesionisti, printre care Hortensia Nastase (Deputy Managing Director), Raluca Mihaila (Events Manager) si Monica Botez (PR Manager).

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo