
Lowe PR si Electrolux au lansat campania Schimbarea climei sta in puterea ta
Electrolux Romania a fost desemnat ambasador al acestei campanii ca urmare a implicarii in proiecte ecologice la nivel local, precum si datorita viziunii companiei la nivel global: electrocasnice care ajuta la economisirea resurselor. Campania se va desfasura in lunile iunie si iulie, evenimentul de lansare propunandu-si sa atraga atentia asupra poluarii produse de traficul intens.
"Evenimentul a debutat prin organizarea unui lant din biciclete, cu ajutorul organizatiei "Bate saua". La ora 10:30 fix, cei peste 50 de concurenti aliniati la linia de Start au pornit in cursa. Ei au fost asteptati la Sosire de catre reprezentantii Media Consulta, presedintele asociatiei Bate saua-George Culda, Elena Corduneanu - meteorolog si Carmen Georgescu, Marketing & Communication Manager Electrolux. Acestia au vorbit despre importanta actiunilor individuale pentru oprirea schimbarii climatice si au oferit premii castigatorilor", se precizeaza in comunicatul de presa remis www.SMARTfinancial.ro.
Pentru Electrolux, aceste activitati reprezinta o preocupare constanta pentru viitor. "Nu trebuie sa pierdem nicio clipa din vedere mostenirea pe care o lasam generatiilor urmatoare; daca nu o putem imbunatati, macar sa conservam ceea ce am primit. in acest caz, o planeta curata si un mediu sanatos", a declarat Carmen Georgescu, Marketing and Communication Manager Electrolux.
"Aceasta campanie reprezinta doar unul din proiectele eco Electrolux din 2008. Ea urmeaza proiectului - O poveste urbana a petului, desfasurat de Ziua Internationala a Apei (22 martie) si precede alte doua mari proiecte: campania de schimbare a electrocasnicelor vechi, realizata in colaborare cu Rorec (Asociatia romana pentru reciclare) si Antarctica - echipamente pentru singura statie de cercetare zero emisii din lume", a declarat Monica Botez, PR Manager Lowe PR.
Echipa implicata in realizarea proiectului este formata din Monica Botez - PR Manager, Diana Grigorescu - Senior PR Executive, Roxana Bejan - PR Executive din partea Lowe PR si Carmen Georgescu - Marketing & Communication Manager Electrolux.
Grupul Electrolux este unul dintre cei mai mari producatori din lume de aparatura electrocasnica si de uz profesional, cu vanzari de peste 40 de milioane de produse anual, catre clienti din 150 de tari. Compania pune accent pe inovatie pornind de la cunoasterea aprofundata a nevoilor reale ale consumatorilor casnici si profesionali. Electrolux produce frigidere, masini de spalat vase, masini de spalat rufe, aspiratoare si aragaze ce sunt vandute sub marci renumite ca Electrolux, AEG-Electrolux, Zanussi, Eureka si Frigidaire.
Lowe Public Relations acopera intreg spectrul de Practici Globale de Specialitate (Corporate Communications, Corporate Social Responsibility, Healthcare, Internal Communications, Marketing & Brand Strategic Communications, Public Affairs, Technology), asigurand in acelasi timp gama completa de Servicii Specializate (Media Relations, Financial Communications, Media Training, Research, Issue & Crisis Management).
Portofoliul de clienti Lowe Public Relations include Orange, Electrolux, Unilever, Pernod Ricard, Walmark, Eli Lilly, Carol Parc Hotel, CSC Pharmaceuticals, Abbott Romania, CSC Pharma, Johnson&Johnson, TNT Romania, LPP Company, Lowe & Partners, Initiative Romania, Brand Connection, Tecton Investments. Echipa Lowe Public Relations este formata astazi din 12 profesionisti, printre care Hortensia Nastase (Deputy Managing Director), Raluca Mihaila (Events Manager) si Monica Botez (PR Manager).