transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

În urma pitch-ului organizat de BRD - Groupe Société Générale, la începutul ~ acestui an, Propaganda asigură serviciile de creaţie şi BTL pentru campania aniversară ~ realizată cu ocazia împlinirii a 10 ani ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Propaganda a realizat campania aniversara pentru BRD - Groupe Societe Generale

Propaganda a realizat campania aniversara pentru BRD - Groupe Societe Generale

În urma pitch-ului organizat de BRD - Groupe Société Générale, la începutul acestui an, Propaganda asigură serviciile de creaţie şi BTL pentru campania aniversară realizată cu ocazia împlinirii a 10 ani de la privatizarea BRD. Campania aniversară a început pe 25 martie avându-i în centru pe campionii Nadia Comăneci, Gheorghe Hagi şi Ilie Năstase. Ea se desfăşoară în perioada martie - decembrie 2009 şi cuprinde o serie de acţiuni declinate pe TV, print, OOH, radio, internet, BTL.

"Suntem încântaţi că am făcut această campanie, iar feedback-ul primit până acum ne arată că este un succes. Poveştile reale, faptul că nimic nu este "fabricat", aşa cum se întâmplă de multe ori în publicitate, diferenţiază campania BRD. Am demonstrat că avem succes şi în domeniul bancar, după alte campanii cu rezultate bune dezvoltate pentru clienţi din piaţa de capital şi asigurări", spune Adrian Ţuluca, Director General Propaganda.
 
Campania aniversară BRD - Groupe Société Générale are la bază un adevăr simplu: în spatele oricărei mari personalităţi stă o altă persoană, necunoscută, care la un moment dat a susţinut campionul de azi. Aceşti oameni sunt la fel de importanţi ca şi cei care ajung pe podium. Prin această campanie, reflectoarele au fost puse pe cei care nu sunt, de obicei, subiectul fotografiei, pe cei care nu fac ceva extraordinar, pe cei care doar ajută.

Scenariile care stau la baza spoturilor TV pornesc de la istorisirile celor trei campioni, care şi-au adus aminte cu emoţie de copilărie şi de cei care, cândva, le-au dat o mână de ajutor. Nadia apare ca o fetiţă plină de energie, care îşi deranja vecina cu săriturile prin casă, Gică aducea plăcintă colegilor mai mari, pentru a se putea juca alături de ei, iar Ilie a început să joace tenis din ce în ce mai bine fiind motivat de ciocolatele pe care cofetarii i le aruncau de la geamurile laboratorului. 

Şi povestea printurilor campaniei este la fel de reală, deoarece feţele campionilor sunt formate chiar din pozele clienţilor şi angajaţilor BRD - Groupe Société Générale. Fotografiile au fost făcute în sucursalele băncii din întreaga ţară, unde mii de oameni au ales să îi susţină pe cei trei mari sportivi. Toate acestea s-au întâmplat într-o etapă premergătoare campaniei propriu-zise.

"Am încercat să adoptăm o altă strategie, am vrut o altfel de campanie; o campanie "subtilă" pentru a marca cei 10 ani de la privatizarea BRD - Groupe Société Générale. Am reuşit să producem o campanie fără artificii, simplă, emoţională, aproape de oameni, pentru că dorim să arătăm că în spatele uneia dintre cele mai importante bănci din România stau, la fel ca şi în spatele campionilor noştri, oameni obişnuiţi. Şi le mulţumim acestor oameni minunaţi pentru susţinerea şi încrederea acordată", mărturiseşte Bianca Dordea - Brand and Communication Director, BRD.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo