
Western Union a lansat prima campanie de comunicare
Western Union a lansat prima sa campanie de comunicare a serviciului de transfer de bani din România catre destinatii din întreaga lume.
Disponibil pe piata înca din 1999, serviciul este dedicat tuturor clientilor, cetateni români sau straini, care au nevoie de o solutie rapida, sigura si de încredere pentru a trimite bani în afara tarii.
"Western Union este foarte bine cunoscut în România ca serviciul de transfer de bani sigur si rapid prin care poti primi bani de oriunde din lume. Aceasta si datorita faptului ca publicul tinta pentru campaniile realizate în ultimii ani în România a fost format din cei care primesc bani din strainatate. Prin campania de acum, ne propunem sa facem la fel de cunoscut serviciul în sens invers, care functioneaza la fel de eficient - dinspre România spre 200 de tari si teritorii din întreaga lume", a declarat Claudia Marta, Marketing Manager Western Union România si Bulgaria.
Conceptul creativ al campaniei poarta semnatura Doc Comm si a fost declinat într-un spot TV, o campanie de bannere pe web, panouri outdoor si indoor si materiale la punctele de vânzare.
Spotul TV se numeste " Vecinul asiatic" si este o continuare a spotului " Vecinii" realizat, în 2008, de aceeasi agentie. Si de aceasta data, actiunea se întâmpla într-una dintre locatiile agentilor Western Union din România, iar "vecinul" care trimite bani acasa este de origine asiatica.
"Întrucât platforma initiata anul trecut, prin campania "Vecinii", si-a atins foarte bine obiectivele, continuarea acesteia a venit în mod firesc. În fond, e vorba de alte beneficii ale utilizarii serviciilor Western Union, prin urmare am optat pentru continuarea comunicarii în acelasi registru, tinând însa cont de noua platforma de brand. Este vorba de o situatie din viata reala, construita în ton optimist si cu umor, în care consumatorul e dornic sa împartasesca unui vecin întâlnit întâmplator experienta placuta traita cu Western Union", a declarat Ioana Gherasim, Account Director, Doc Comm.
Spotul a fost realizat de agentia de publicitate Doc Comm cu ajutorul casei de productie Smart Film si a regizorului Razvan Marculescu. Castingul a fost o parte importanta a pregatirii filmarilor, protagonistul strain al spotului fiind un tânar de origine mongola care traieste de mult timp în România.
Spotul va fi difuzat pe principalele canale TV, în format de 30 secunde, începând cu seara de vineri, 3 aprilie 2009. Aceasta noua campanie de comunicare a fost dezvoltata în spiritul noii imagini de brand Western Union, lansata la nivel global sub semnul pozitiv al mesajului – yes! - da! pentru România – la începutul acestui an.
Echipele implicate în realizarea campaniei sunt Claudia Marta (Marketing Manager România & Bulgaria), Alina Kasprovschi (Deputy Marketing Manager România & Bulgaria) si Ruxandra Dicu (Team Assistant) de la Western Union si Diana Angelescu (copy), Octavian Giosanu (art), Ioana Gherasim (client service) de la Doc Comm.
Serviciul de transfer de bani Western Union este disponibil în România din 1996. În prezent, prin intermediul unei retele puternice de locatii ale agentilor, serviciul Western Union este disponibil în peste 5.000 de locatii ale agentilor din România. Pe piata din România, Western Union colaboreaza cu opt agenti: Angelo Costa România Group SRL, Banca Româneasca Membra a Grupului National Bank of Greece, Banca Transilvania, Bancpost, BRD – Groupe Société Générale, Credit Europe Bank, Posta Româna si Raiffeisen Bank.