
6 milioane - cel mai recent spot realizat de Ogilvy pentru Cosmote
Cel mai recent spot realizat de Ogilvy pentru Cosmote, "6 Milioane", vorbeste, intr-o abordare emotionala, despre importanta comunicarii si despre sinergia unei retele de comunicare puternice.
La trei ani de la lansarea pe piata din Romania, operatorul de telefonie mobila Cosmote a depasit pragul de 6 milioane de utilizatori, dublu fata de numarul de utilizatori raportati in urma cu un an si jumatate.
"Colaboram cu Cosmote de aproape un an si ma bucura foarte mult faptul ca acum putem fi alaturi de ei in acest moment important, 6 milioane de utilizatori. Cosmote isi doreste sa devina un reper pentru majoritatea romanilor si produsele si serviciile lansate de ei, ca si campaniile la care ne-am adus si noi contributia mentin compania in topul preferintelor acestora. Deja 6 milioane dintre ei sunt de aceeasi parere si sper ca, in curand, vor fi si mai multi cei pe care ii vom convinge si ni se vor alatura", a declarat Andy Lita, Business Unit Director Ogilvy Group.
"Provocarea realizarii acestui spot a constat in chiar brieful pe care l-am primit, pentru ca, in situatia de fata, cifra, desi impresionanta, trebuia armonizata cu strategia emotionala de comunicare a Cosmote. Nimeni dintre noi nu se emotioneaza atat de usor in fata unei cifre, oricat de multe zerouri ar insira ea ca sa ne impresioneze. Iar 6 milioane ramane o cifra si, ca orice alta cifra, e complet impersonala daca o privim izolat. Nu poti empatiza cu ea. Asa ca am facut un spot despre altceva .Am facut un spot despre Regasire, pentru ca Regasirea aduce cifra de 6 milioane la scara umana. In fond, cand vine vorba despre oameni, orice cifra se reduce la doi si despre asta e spotul", a declarat Stefan Lungu, Copywriter Ogilvy.
Spotul beneficiaza de o coloana sonora de exceptie - cantecul "Lay Lady Lay" al lui Bob Dylan. In spot, aceasta melodie reuseste sa uneasca oamenii precum Cosmote a reusit sa uneasca utilizatorii la nivelul intregii tari.
Filmarile pentru spot au fost realizate in timp record - au durat o jumatate de zi si o noapte - si avut loc sub indrumarea regizoarei Andreea Paduraru, iar casa de productie care a transformat ideea de comunicare in executia TV este Tandem Film.
Echipa Ogilvy & Mather care a realizat acestui proiect este formata din: Albert Nica- Executive Creative Director, Emil Comsea - Art Director, Stefan Lungu - Copywriter, Andy Lita – Business Unit Director, Andreea Bahrin - Account Manager, Irina Iosub - Account Executive, Cristian Serban – AV Producer.
Din partea Cosmote au contribuit la aceasta campanie: Costas Kapetanopoulos – Marketing & Communication Director, Dana Bursuc – Marketing&Communication Manager, Valentin Stoenescu – Head of Postpaid & Corporate Office, Mirela Ghita – Brand Manager si Irina Popescu - Marketing Assistant.