Promotia derulata de Beck`s va oferi consumatorilor ocazia de a castiga invitatii la concertul Depeche Mode
În perioada 1 aprilie - 15 mai 2009, Beck’s deruleaza o promotie la nivel national ce ofera consumatorilor ocazia de a câstiga invitatii la concertul Depeche Mode sau iPod-uri shuffle. În total sunt oferite 2500 de invitatii la concertul formatiei britanice din 16 mai, care va avea loc în Parcul Izvor din Capitala si 1000 iPod-uri shuffle de 2GB, personalizate Beck’s.
Promotia dispune de o mecanica integrata, în care posibilitatea de înscriere este oferita atât prin SMS cât si prin intermediul site-ului www.becks.ro. Pentru a câstiga unul dintre cele 3500 de premii, consumatorii trimit prin SMS, la numarul 1866, codurile alfanumerice pe care le vor regasi sub capacele sticlelor de Beck’s 0,5L, 0,33L si dozelor 0,5L.
Cumparatorii trebuie sa pastreze capacul cutiei/sticlei si, daca au fost desemnati câstigatori, vor fi validati prin Infoline, iar premiul le va fi trimis prin curier.
Promotia nationala cuprinde atât canalele HoReCa (hoteluri, restaurante, cafenele), key accounts (supermarket, hypermarket) cat si magazinele alimentare traditionale.
Consumatorii Beck’s descopera campania si premiile prin intermediul celor mai cunoscute si eficiente canale de comunicare: spot TV, spot radio, outdoor, materiale de semnalizare la raft, internet. Lansat cu aceasta ocazie, site-ul www.becks.ro ofera suplimentar consumatorilor sansa de a câstiga 20 de invitatii VIP si 90 de invitatii la gazon A la concertul Depeche Mode, precum si oportunitatea de a intra în culisele acestui eveniment unic, demonstrând ca sunt adevarati fani Beck’s si Depeche Mode.
Prezenta Beck’s în spatiul internet prin intermediul site-ul www.becks.ro, vizeaza apropierea de publicul tânar pentru care universul web a devenit un mijloc cotidian de cautare a informatiei.
"Când am ajuns la crearea mixului de comunicare, am tinut cont de profilul consumatorilor carora li se adreseaza marca. Beck’s se adreseaza unui target tânar, dinamic, mereu în miscare, în cautarea provocarilor si a distractiei, de aceea mediul online este o componenta importanta în comunicarea noastra, asa ca am ales sa lansam site-ul www.becks.ro o data cu aceasta promotie nationala", a declarat Adrian Ciulei, Brand Manager Beck’s.