
Grey Bucuresti a realizat campania Provocari urbane pentru Eastback
Incepand cu luna martie, Grey Bucuresti desfasoara pentru Eastpack campania "Provocari urbane", adresata tinerilor curiosi, non-conformisti, dispusi sa experimenteze in mod constant, care cauta noi provocari si au nevoie sa faca fata ritmului alert si agitatiei din orase.
"Cand am primit acest brief, noi toti stiam deja ca viata e dura. Nu stiam ca exista un brand de rucsaci la fel de duri si care mai sunt si cool", spune Dragos Raicu, copywriter la Grey.
"E cel mai cool proiect la care am lucrat in ultima vreme: un gand simplu, un produs beton, un beneficiu clar, garla de insighturi, cu un twist creativ foarte bine argumentat strategic si cu o executie de care suntem foarte mandri si pentru care ii multumim si ilustratorului", a declarat Claudiu Dobrita, Creative Director la Grey Bucuresti.
Derulata pe parcursul lunii martie in executii de print si poster, campania evidentiaza durabilitatea produselor Eastpak printr-o portretizare inside-out, o abordare care merge mai departe de cei 30 de ani garantie pe care ii promite brand-ul.
Pentru executiile campaniei echipa Grey a colaborat cu ilustratorul Raul Oprea, cunoscut si sub pseudonimul Saddo.
"Numai cuvinte de lauda pentru un client de nota 10 si pentru Raul Oprea a.k.a. Saddo, care a dat cu creionu’ tocmai din Berlin", a adaugat Dragos Raicu, copywriter Grey
Echipele care s-au implicat in realizarea campaniei: din partea Grey: Bob Toma, Head of Art, Dragos Raicu, Copywriter, Vladimir Taroi, Art Director, Raul Oprea aka Saddo, Ilustrator, Crina Tenovici, Senior Account Manager, Alina Buzatu, Strategic Planner, Claudiu Dobrita, Creative Director. Din partea Extreme Mk: Laszlo Kari, Managing Partner si Catalin Mahu, Managing Partner.
Eastpak este unul dintre cei mai cunoscuti producatori de genti si rucsacuri sport, produse faimoase pentru stilul, funtionalitatea si rezistenta lor. Eastpak ofera garantie 30 ani pentru podusele sale, filozofia companiei fiind „ Built to rezist".
Bazele companiei au fost puse in anul 1960, iar prima activitate a fost producerea de ranite pentru fortele armate. In 1976, au inceput sa fabrice genti pentru publicul larg sub numele de Eastpak castigand rapid popularitate in special in licee si campusuri universitare.
Înfiintata în 1992, Grey Bucharest se afla în topul agentiilor de publicitate full-service din România. Cu o echipa de aproape 100 de oameni si un portofoliu larg de clienti, Grey, parte a WPP, asigura servicii de comunicare integrata pentru marci renumite la nivel national si international: British American Tobacco, Butan Gas, Caterpillar, Cosmopolis, Chevrolet, Emirates, GlaxoSmithKline, NewYorker, Procter & Gamble, Sealed Air, Saint-Gobain/Weber precum si servicii specializate de PR, shopper marketing, direct marketing si evenimente.