Bergenbier: relansare pe piata romaneasca a berii
Cu o notorietate de marca ce depaseste 90% în rândul consumatorilor de bere, Bergenbier aduce cea mai spectaculoasa schimbare de pe piata de profil: noul Bergenbier, informeaza un comunicat de presa al companiei.
"Într-o lume în care predomina schimbarile, iar cerintele devin din ce în ce mai exigente, Bergenbier ramâne loial consumatorului sau si evolueaza pentru a veni în întâmpinarea noilor sale dorinte: o imagine moderna, proaspata si tinereasca: noua eticheta cu logo vertical, în culori noi si cu o grafica moderna; o noua sticla, acum verde, care urmareste ultimele tendinte în ambalajele pentru bere si denota calitatea si prospetimea produsului; folia de aluminiu care îmbraca partea superioara a sticlei de 0,5 L, oferind astfel o protectie suplimentara produsului. Bergenbier este singura marca de bere din segmentul mainstream cu folie protectoare de aluminiu pentru a oferi consumatorului o calitate fara compromisuri, pâna în cel mai mic detaliu", spun oficialii companiei.
Noul Bergenbier este disponibil pe piata de la sfârsitul lunii martie la sticla, doza si PET, atât în varianta cu alcool cât si în varianta fara alcool. Bergenbier este lider de piata pe segmentul de bere fara alcool si singura marca din segment ce ofera consumatorilor aceasta varianta de produs.
Alaturi de schimbarile produse la nivel de imagine prin noua eticheta, sticla si folie de aluminiu, relansarea uneia dintre cele celei mai faimoase marci de bere aduce înca doua noutati: Bergenbier devine singura bere din segmentul mainstream ce ofera varianta de sticla nereturnabila de 0,33L pentru HoReCa (hoteluri, restaurante, cafenele), key accounts si comertul traditional, cât si multipack-ul cu 12 doze de 0,5 L pentru key accounts.
"Relansarea Bergenbier s-a realizat în urma a numeroase studii de piata si cercetari efectuate în rândul consumatorilor care sunt în permanenta atrasi de noutate. În ritmul alert din zilele noastre, în care schimbarile se produc la fiecare pas, consumatorul se afla în centrul preocuparilor noastre, iar Bergenbier ramâne aproape de dorintele evolutive si de preferintele tot mai exigente ale consumatorilor. Relansarea Bergenbier reprezinta o noua etapa în existenta marcii, care evolueaza la nivel de imagine odata cu noile dorinte ale consumatorului", a declarat Eduardo Luz, Director General InBev România.
Relansarea Bergenbier reprezinta un proiect început în mai 2008, în care a fost implicata întreaga echipa, iar 2.300 de consumatori au participat la numeroase cercetari de piata. Motivatia echipei s-a construit practic în jurul satisfactiei consumatorului care alege produsele Bergenbier si ale grupului InBev: 1 din 5 beri baute în România apartine portofoliului InBev.
Bergenbier alege sa se adreseze consumatorului sau folosind un limbaj recognoscibil, de aceea a ales sa comunice lucrurile pe care le are în comun cu acesta: prietenia adevarata - valoare constanta a comunicarii Bergenbier, calitate fara compromisuri, pasiune si determinare în orice actiune întreprinsa.
Prietenia se regaseste în însusi sloganul Bergenbier: "Prietenii stiu de ce" este printre cele mai longevive sloganuri din România, atât de îndragit de catre consumatori, încât a intrat în registrul expresiilor din folclor. "Prietenii stiu de ce" s-a transformat într-o replica conclusiva si naturala în cadrul oricarei discutii!