transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Comitetul de organizare al Effie 2009 vine in intampinarea nevoilor participantilor in ~ competitie si face reduceri de costuri la inscrieri. Prima facilitate vizeaza agentiile ~ care nu au participat la niciuna dintre editiile precedente ale Effie Romania ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Effie 2009: facilitati la inscriere pentru participanti

Effie 2009: facilitati la inscriere pentru participanti

Comitetul de organizare al Effie 2009 vine in intampinarea nevoilor participantilor in competitie si face reduceri de costuri la inscrieri. Prima facilitate vizeaza agentiile care nu au participat la niciuna dintre editiile precedente ale Effie Romania si care pot inscrie gratuit prima campanie in competitia din 2009, iar cea de-a doua prevede inscrierea gratuita a campaniilor care nu au avut alocat buget de media in categoria Non-profit/Pro-Bono, Public Service Campaigns.

Pana la data de 1 aprilie 2009, agentiile care inscriu campanii in competitie se pot incadra in primul deadline, beneficiind astfel de tarife speciale. Costurile pentru campaniile inscrise pana la 1 aprilie raman: 2000 lei + TVA (pentru membri IAA) si 3000 lei + TVA (pentru non-membri IAA). Cea de-a doua etapa se desfasoara intre 1 - 15 aprilie, cu urmatoarele taxe de inscriere: 3000 lei + TVA (membri IAA) si 4000 lei + TVA (non-membri IAA).

Deadline-ul final este pe 11 mai, iar inscrierile in competitie costa: 4000 lei + TVA (pentru membri IAA) si 5000 lei + TVA (pentru non-membri IAA).

Anul acesta cazurile pot fi inscrise in cele 18 categorii de produse si servicii (categoriile de promotii fiind redefinite de la inceputul competitiei), carora li se adauga cele 4 categorii speciale: David vs. Goliath, Renaissance, New Product or Service Introduction si Sustained Success, categorie dedicata campaniilor care s-au dovedit a fi eficiente pe o perioada de cel putin 3 ani.

Effie este un festival international sub licenta AMA New York. In Romania, Effie este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat pentru al treilea an consecutiv de agentia Millenium Communications.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo