
Cocoon Bucharest a realizat campania de lansare pentru Aslavital Lift Instant
Cocoon Bucharest, companie specializată în consultanţă de brand şi solutii de design a realizat campania de lansare a mărcii Aslavital Lift Instant, din portofoliul Farmec.
În urma unei licitaţii organizate de compania Farmec în toamna anului trecut, agenţia Cocoon a fost selecţionată să dezvolte conceptul creativ al campaniei de lansare a noii game de produse cosmetice Aslavital Lift Instant.
Lansată pe piaţă în luna februarie 2009, gama de produse Aslavital Lift Instant are în componenţă: crema lift ultra–activă, crema lift intensiv contur pentru ochi şi buze şi serul tratament antirid. Aceasta este prima gamă de produse cosmetice care combină acţiunea remineralizantă a argilei cu extractul natural Gatuline, pentru o ameliorare rapidă şi de durată a microreliefului pielii, cu efect de netezire.
Prezentă pe piaţă de 7 ani, marca AslaVital şi-a câştigat notorietatea în categoria produselor cosmetice datorită formulei sale unice fiind singura gamă completă ce are la bază argila ca ingredient principal. Lansarea Aslavital Lift Instant este urmarea firească a încrederii de care se bucură marca în rândul consumatorilor şi vine în întâmpinarea nevoilor acestora, ca o soluţie simplă şi rapidă pentru femeile al căror ten este afectat de un stil de viaţă activ şi solicitant.
Dezvoltarea conceptului creativ al campaniei de lansare Aslavital Lift Instant a parcurs mai multe etape succesive. Agenţia Cocoon a debutat prin analiza elementelor de equity ale brand-ului, inclusiv packaging brand architecture şi găsirea elementelor cheie care să comunice efectul lift instant al produselor. A urmat apoi etapa creativă, de dezvoltare a unui key visual al campaniei bazat pe găsirea unui icon grafic ("reason to believe") care să ilustreze beneficiile gamei (complexul gatuline-argila cu efect lift instant). Ultima etapă a demersului Cocoon a implicat includerea atributelor de diferenţiere ale noii formule Aslavital Lift Instant într-o comunicare coerentă prin intermediul a diverse canale.
Ideea campaniei a avut la bază atributele produsului şi efectele utilizării acestuia. Pornind de la aceste elemente, s-a ales dezvoltarea ca şi icon grafic a unei clepsidre, simbol al trecerii timpului. Pentru că este adevarat că trecerea timpului lasă urme pe chip dar, Aslavital Lift Instant este însă aici, acum şi îţi redă încrederea. Sloganul campaniei completează natural compoziţia şi semnificaţia grafică a icon-ului, pentru că "Frumuseţea durează..."
Campania se va derula în mai multe medii de comunicare – presă scrisă, on-line, in-store şi direct mail. Dezvoltarea conceptului creativ şi implementarea acestuia pe diverse materiale a fost realizată în decurs de 3 luni de către echipa Cocoon, reprezentată în acest proiect de: Simona Străuţ – Managing Director Cocoon, Sandra Pfaul – Creative Director şi Vedrana Ajdin – Structural Packaging Leader.
Din partea Farmec SA, proiectul a fost susţinut de către o echipă formată din: Ioana Borza– Marketing Manager, Claudia Palacian - Marketing Coordinator şi Mariana Şiniţaru – Marketing Coordinator.
Compania Cocoon este prezentă pe piaţa din Romania din Iunie 2007 şi a dezvoltat până în prezent proiecte de succes, vizibile deja în piaţă, pentru clienţi internaţionali dar şi locali, de menţionat fiind: Joe BRO packaging design (Nestlé Romania) şi noua identitate vizuală a mărcii "La Fantana", liderul pieţei de livrare a apei în sistem water-cooler.
La nivel regional, prin intermediul birourilor din Praga şi Moscova, compania Cocoon a dezvoltat proiecte pentru clienţi precum: Coca Cola, Unilever, GE Money, Procter&Gamble, Delhaize Group.
Parte a reţelei olandeze BR-ND People, compania internaţională Cocoon este alături de clienţii săi de peste 10 ani, construind brand-uri de succes la nivel internaţional, prin gândire creativă şi design inovativ. Abilităţile, serviciile de calitate personalizate prin creativitate, perseverenţa şi dedicaţie, perfecţionarea continuă a muncii, au facut din Cocoon de-a lungul anilor un partener strategic pentru unele din cele mai importante companii multinaţionale dar şi pentru parteneri locali.