transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Penny Market continua colaborarea cu agentia de publicitate GAV, printr-o noua campanie ~ - La Penny Market banii prind putere, lansata in luna martie, actiune ~ ce continua demersul inceput in 2008 prin campania La indemana. Noul concept ~ sustine ideea ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
GAV a lansat campania La Penny Market banii prind putere

GAV a lansat campania La Penny Market banii prind putere

Penny Market continua colaborarea cu agentia de publicitate GAV, printr-o noua campanie - "La Penny Market banii prind putere", lansata in luna martie, actiune ce continua demersul inceput in 2008 prin campania "La indemana". Noul concept sustine ideea desfiintarii barierelor sociale, intr-un loc unde banii oricui pot prinde forta. Conceptul creativ alterneaza doua dimensiuni - cea dedicata fantasticului, avand drept personaje centrale "Batranica" si "Copilul" cu puteri supranaturale, urmata de trecerea la dimensiunea realitatii cotidiene, prin noi executii ce vor fi lansate la inceputul lunii aprilie.

Toate spoturile vor rula pe principalele posturi de televiziune, dar si pe anumite canale de nisa, in perioada martie - mai 2009. De asemenea, conceptul a fost adaptat pentru radio si OOH.

Obiectivele comune, pe termen mediu si lung, sunt sustinerea imaginii Penny Market pe piata din Romania, cresterea notorietatii brandului si a marcilor proprii, comunicarea principalului atu - preturile reduse, loializarea actualilor clienti si atragerea unor noi clienti din clasa celor cu venituri mai ridicate.

"Intr-un context in care mai toata lumea comunica "preturi mici", exista riscul ca acest mesaj sa devina unul diluat. Totusi, beneficiul pe care vrem sa il transmitem consumatorului este faptul ca la Penny Market sunt cele mai bune preturi. Aceasta a fost pentru noi principala provocare a briefului – sa spunem ceva ce deja spun si ceilalti jucatori, intr-un fel in care mesajul sa fie memorabil. Campania se bazeaza pe doua executii diferite cu stilistica in contrapunct: trecem de la "supranatural" la un pronuntat realism cotidian. Am ales o solutie diferita si am dezvoltat o campanie de imagine care comunica mai mult decat preturi mici. Spunem ca la Penny Market nu exista bariere sociale, oricine poate obtine ceea ce-i trebuie, pentru ca aici banii fiecaruia prind putere!", a declarat Marius Rosu, Creative Director GAV.

"Continuam si in acest an comunicarea alaturi de GAV, in acelasi stil nonconformist utilizat anul trecut. Incercam sa subliniem in continuare beneficiile Penny Market fara a apela la retete ultrafolosite in comunicarea pe segmentul retail, iar GAV s-au dovedit a fi parteneri foarte potriviti pentru aceasta abordare. Ne asteapta un an plin de provocari si de campanii indraznete", a declarat Stephan Holdenried, Category Manager Rewe Romania SRL.

Campania se va desfasura in doua etape. Prima etapa are loc in perioada 16 martie - 31 mai, iar cea de-a doua se va desfasura in perioada august - decembrie. Echipa care a participat la dezvoltarea campaniei a fost formata, din Marcel Thiele (CEO), Stephan Holdenried (Category Manager) si Liliana Balasoiu (Marketing Coordinator), din partea Penny Market, iar din partea GAV, au contribuit la dezvoltarea si implementarea campaniei Lorena Stoica (Account Director), Valentin Grigore (Account Executive), Marius Rosu (Creative Director), Puiu Oncescu (Art Director), Marina Cordun (Copywriter) si Smaranda Nemethi (Art Director).

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo