
GAV a lansat campania La Penny Market banii prind putere
Penny Market continua colaborarea cu agentia de publicitate GAV, printr-o noua campanie - "La Penny Market banii prind putere", lansata in luna martie, actiune ce continua demersul inceput in 2008 prin campania "La indemana". Noul concept sustine ideea desfiintarii barierelor sociale, intr-un loc unde banii oricui pot prinde forta. Conceptul creativ alterneaza doua dimensiuni - cea dedicata fantasticului, avand drept personaje centrale "Batranica" si "Copilul" cu puteri supranaturale, urmata de trecerea la dimensiunea realitatii cotidiene, prin noi executii ce vor fi lansate la inceputul lunii aprilie.
Toate spoturile vor rula pe principalele posturi de televiziune, dar si pe anumite canale de nisa, in perioada martie - mai 2009. De asemenea, conceptul a fost adaptat pentru radio si OOH.
Obiectivele comune, pe termen mediu si lung, sunt sustinerea imaginii Penny Market pe piata din Romania, cresterea notorietatii brandului si a marcilor proprii, comunicarea principalului atu - preturile reduse, loializarea actualilor clienti si atragerea unor noi clienti din clasa celor cu venituri mai ridicate.
"Intr-un context in care mai toata lumea comunica "preturi mici", exista riscul ca acest mesaj sa devina unul diluat. Totusi, beneficiul pe care vrem sa il transmitem consumatorului este faptul ca la Penny Market sunt cele mai bune preturi. Aceasta a fost pentru noi principala provocare a briefului – sa spunem ceva ce deja spun si ceilalti jucatori, intr-un fel in care mesajul sa fie memorabil. Campania se bazeaza pe doua executii diferite cu stilistica in contrapunct: trecem de la "supranatural" la un pronuntat realism cotidian. Am ales o solutie diferita si am dezvoltat o campanie de imagine care comunica mai mult decat preturi mici. Spunem ca la Penny Market nu exista bariere sociale, oricine poate obtine ceea ce-i trebuie, pentru ca aici banii fiecaruia prind putere!", a declarat Marius Rosu, Creative Director GAV.
"Continuam si in acest an comunicarea alaturi de GAV, in acelasi stil nonconformist utilizat anul trecut. Incercam sa subliniem in continuare beneficiile Penny Market fara a apela la retete ultrafolosite in comunicarea pe segmentul retail, iar GAV s-au dovedit a fi parteneri foarte potriviti pentru aceasta abordare. Ne asteapta un an plin de provocari si de campanii indraznete", a declarat Stephan Holdenried, Category Manager Rewe Romania SRL.
Campania se va desfasura in doua etape. Prima etapa are loc in perioada 16 martie - 31 mai, iar cea de-a doua se va desfasura in perioada august - decembrie. Echipa care a participat la dezvoltarea campaniei a fost formata, din Marcel Thiele (CEO), Stephan Holdenried (Category Manager) si Liliana Balasoiu (Marketing Coordinator), din partea Penny Market, iar din partea GAV, au contribuit la dezvoltarea si implementarea campaniei Lorena Stoica (Account Director), Valentin Grigore (Account Executive), Marius Rosu (Creative Director), Puiu Oncescu (Art Director), Marina Cordun (Copywriter) si Smaranda Nemethi (Art Director).