transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Printr-o promotie derulata la nivel national si o campanie ampla de comunicare, ~ Visa Europe îsi propune sa promoveze în România beneficiile utilizarii cardurilor si ~ sa arate cum acestea pot face viata mai usoara.  În aceasta ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Visa Europe a lansat prima campanie de informare in Romania

Visa Europe a lansat prima campanie de informare in Romania

Printr-o promotie derulata la nivel national si o campanie ampla de comunicare, Visa Europe îsi propune sa promoveze în România beneficiile utilizarii cardurilor si sa arate cum acestea pot face viata mai usoara. 

În aceasta saptamâna, Visa Europe va lansa prima campanie în România cu scopul de a informa posesorii de carduri despre beneficiile cardurilor si pentru a promova utilizarea acestora la comercianti. Campania din România face parte din campania europeana de brand desfasurata sub tema "Viata merge mai usor cu Visa".

Scopul întregii campanii este de a îi face pe românii posesori de carduri sa constientizeze beneficiile unor asemenea produse, amintindu-le ca pot folosi cardurile Visa la majoritatea magazinelor din tara si ca plata cu un card Visa este mult mai ieftina si mai convenabila. De fapt, la utilizarea cardurilor Visa direct la comercianti comisionul este zero. Acest lucru face ca viata clientului sa fie mult mai usoara dar si mai sigura pentru ca nu mai este nevoie sa poarte numerar la el.

Campania media, care se va desfasura pâna la sfârsitul lunii aprilie, contine un mix de activitati, printre care se numara publicitatea în presa scrisa, outdoor, în interiorul supermarket-urilor si la benzinarii. În a doua parte a campaniei, începând cu 1 aprilie, Visa Europe va derula o promotie bazata pe conceptul "Câstiga zilnic cu Visa".

Promotia va fi difuzata sub forma unei reclame de 30 de secunde la radio, în reteaua Kiss FM, dar va fi comunicata si în presa scrisa si online. De asemenea, bancile membre Visa vor promova aceasta campanie prin intermediul propriilor canale. Pâna la finalul lunii mai, detinatorii de carduri Visa vor putea câstiga zilnic 2 premii în valoare de 600 RON fiecare, doar folosindu-si cardurile pentru orice cumparaturi.

"Scopul campaniei este de a încuraja clientii sa considere cardurile Visa ca fiind parte din cotidian si de a-i face constienti de beneficiile folosirii cardului la cumparaturi. Ne-am propus sa atragem atentia si asupra diferitelor locatii în care oamenii îsi pot folosi cardurile, pentru cumparaturile zilnice", a declarat Mariano Dima, Vice-presedinte Executiv, Marketing & Payment Solutions, Visa Europe.

Pe lânga aceste activitati, Visa a lansat un nou site special pentru piata din România. Website-ul www.visa.ro va furniza informatii practice si utile despre diferitele tipuri de carduri Visa disponibile si cum sa alegi tipul de card corespunzator nevoilor fiecaruia. Site-ul va oferi în plus sugestii si sfaturi referitoare la folosirea în siguranta a cardului si include o sectiune dedicata noii campanii publicitare.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo