Pictas Interactive a realizat pentru The Light primul film de pomovare al cinematografelor 3D
Pictas Interactive a realizat pentru compania britanica The Light primul film de promovare al noilor locatii. Cinematografele 3D vor avea o capacitate de 1.500 de locuri si urmeaza a fi lansate de compania britanica in aceasta toamna, la Bucuresti si respectiv Oradea.
Bazat pe sloganul "Step into The Light!", filmul promotional realizat de Pictas surprinde o vizita virtuala in incinta cinematografelor "The Light", permitandu-le celor interesati sa cunoasca viitoarele facilitati 3D ale cinematografelor si sa ia contact cu atmosfera relaxata a spatiilor lounge ce urmeaza a fi puse la dispozitia vizitatorilor. Pentru realizarea filmului promotional s-au folosit personaje reale, filmate in studio pe croma verde si inserate ulterior in animatia 3D, pe fundalul unei muzici originale, create special pentru acest promo.
"Am vrut ca experienta virtuala surprinsa de noi in filmul promotional sa o reflecte cat mai bine pe cea din realitate, cea pe care o vor trai vizitatorii incepand cu toamna lui 2008 in noile cinematografe 3D. Am incercat sa surprindem faptul ca The Light vor fi, mai mult decat cinematografe, adevarate locuri de petrecere a timpului liber, datorita continutului, serviciilor si spatiilor de recreere amenajate in foyer. Colaborarea cu echipa The Light a fost extraordinara, reusind finalizarea proiectului intr-un timp record", a declarat Oana Dereli, Client Service Director, Pictas Interactive.
Pictas Interactive este o agentie de publicitate full-service, cu peste opt ani de experienta pe piata locala si internationala, ce ofera solutii complete de promovare si advertising, necesare pentru creearea unei imagini de companie profesioniste. Pictas abordeaza de la clasicele solutii de media si strategie la servicii complete de creatie, cu un puternic accent pe inovatie si avand ca scop cresterea brand-urilor clientilor sai.