transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Noua campanie corporate Rompetrol semnată Odyssey vorbeşte despre ingredientele succesului conform celor ~ mai recente formule testate in laboratoarele Rompetrol. Inovaţia este primul dintre aceste ~ ingrediente şi a devenit vedeta spotului TV şi a ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Odyssey a realizat noua campanie Rompetrol

Odyssey a realizat noua campanie Rompetrol

Noua campanie corporate Rompetrol semnată Odyssey vorbeşte despre ingredientele succesului conform celor mai recente formule testate in laboratoarele Rompetrol. Inovaţia este primul dintre aceste ingrediente şi a devenit "vedeta" spotului TV şi a celorlalte execuţii din cadrul noii campanii de comunicare corporate.

Campania este dezvoltată pe medii şi canale complementare şi include componente de ATL - spot TV, print, outdoor, indoor şi Internet - şi de PR, care, împreună, implică publicul în proiectarea propriei viziuni despre inovaţie. 

"Noua campanie corporate merge la un alt nivel, îmbogăţind platforma de comunicare "cel mai scurt drum de la idee la succes" prin aducerea în prim plan a valorilor brandului. De aici am construit extensia platformei: "Ingredientele succesului", mesajul susţinând că Inovaţia este unul din ingredientele cu ajutorul cărora ajungi pe cel mai scurt drum de la idee la succes. Astfel, am dorit să trecem dincolo de nivelul faptelor concrete prezentate în campaniile anterioare şi care vorbeau despre realizările Grupului Rompetrol, la nivelul valorilor. Credem că am reuşit acest lucru prin execuţii emoţionale, care îl implică pe consumator şi îl inspiră pornind de la valorile brandului", spune Claudia Gherlan, Account Manager Odyssey.

Spotul TV "Inovaţia - cel mai scurt drum de la idee la succes" ruleaza din 13 martie şi marcheaza începutul campaniei, care se va desfăşura până la sfârşitul acestui an. Staţiile TV pe care va rula spotul sunt Pro Tv, Pro Cinema, Antena 1, Antena 3, Kanal D, Realitatea Tv, Gsp Tv, Discovery, National Geographic, Animal Planet, AXN.

"Inovaţia este valoarea esenţială de la care pornim în procesul de dezvoltare a portofoliului de servicii, de aceea a fost firesc să devină punctul central al noii campanii corporate. Aceasta campanie ne reprezintă şi suntem convinşi că va avea rezultate foarte bune la nivel de imagine", declară Alexandra Crăsnaru Dragomir - Brand Building Manager Rompetrol.

Campania corporate Rompetrol desfăşurată în 2007 şi 2008 a cuprins episoadele Petromidia, Retail şi Trading, urmate de "Tinerii - cel mai scurt drum de la debut la succes", cu execuţii dinamice şi non conformiste. Campania a câştigat Silver Effie la categoria Corporate reputation, image & identity, în cadrul Effie Awards Romania 2008.

Din partea Rompetrol, Alexandra Crăsnaru Dragomir - Brand Building Manager, Raluca Mihalcea - Brand Building Executive si Mihai Dinculescu - 1-2-1 & Brand Manager, s-au implicat în dezvoltarea acestui proiect.

Echipa Odyssey care a realizat campania este formată din Claudia Gherlan, Teodora Juravle, Irina Pencea (Client Service), Dan Panaitescu, Valentin Suciu (Creaţie), Cornelia Mora, Mihai Ilie (Media), Cătălina Chirica (Corporate Communication&PR).

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo