Initiative & DRAFTFCB au incheiat o alianta strategica, prin Brand Connection
Alianta strategica între Initiative & DRAFTFCB se concretizeaza prin intrarea DRAFTFCB în actionariatul Brand Connection, în parti egale cu Initiative. Operatiunile companiei vor fi în continuare conduse de Ileana Tomescu, care devine Managing Partner.
"Parteneriatul pe care am hotarât sa îl încheiem între Brand Connection si DRAFTFCB ofera foarte multe oportunitati, atât pentru cele doua companii, cât mai ales pentru clientii nostri. Planuim acest pas de mai mult timp si este o provocare faptul ca materializarea lui se petrece în aceasta perioada. Alianta se va traduce în oportunitati de new business si va oferi solutii eficiente multor companii care în acest moment cauta cele mai bune optiuni de parteneriat media", a declarat Veronica Savanciuc, Presedinte Initiative România.
Clientii DRAFTFCB vor beneficia de serviciile de media oferite de echipa Brand Connection, care va oferi clientilor avantajul competitiv al puterii de cumparare media prin volumele cumulate împreuna cu Initiative. De asemenea, know-how-ul si instrumentele de cercetare si planificare strategica de care beneficiaza Brand Connection vor completa competentele de creatie si marketing ale echipei DRAFTFCB.
Consolidarea bugetelor de media DRAFTFCB va duce la o crestere cu 10-15% a bugetelor derulate de Initiative/ Brand Connection în anul 2009.
În viitorul foarte apropiat, alianta se va concretiza si la nivel operational si legal. Operatiunile companiei vor continua sa fie conduse de Ileana Tomescu, care devine Managing Partner Brand Connection, urmând sa aiba o participatie în actionariatul companiei. Ileana Tomescu este unul dintre veteranii industriei, cu o experienta de peste 12 ani în media, si totodata unul dintre angajatii istorici ai grupului de comunicare din care fac parte agentiile de media Initiative si Brand Connection. În 2006, Tomescu a preluat functia de Managing Director Brand Connection.
"Dupa 4 ani de existenta Brand Connection pe piata româneasca, ne-am creat o imagine si o individualitate proprie. La Brand Connection nu exista clisee sau retete universal valabile, asa cum nu exista doi clienti la fel. Raspundem prompt si ne adaptam rapid cerintelor si profilurilor clientilor nostri. Alianta aceasta a urmat ca rezultat al compatibilitatii profilului Brand Connection cu cel al DRAFTFCB si speram ca noul parteneriat sa genereze solutii de comunicare eficiente si inovative atât pentru actualii clienti, cât si pentru cei potentiali. Simt acest parteneriat de bun augur si sunt convinsa ca va fi unul de succes", a declarat Ileana Tomescu, Managing Director Brand Connection.
"Ne-am asumat, fata de clientii nostri, promisunea rezultatului masurabil, ca fiind singurul mai presus de creativitate. Alianta dintre DRAFTFCB si Brand Connection este un pas strategic pe care îl facem pentru a împlini aceasta promisune. Clientii nostri vor beneficia atât de conditii foarte avantajoase, datorita unei mai mari puteri de negociere cu furnizorii de media, cât si de o calitate crescuta a serviciilor, bazata pe un know-how valoros pe partea de research si planning. Credem ca împreuna cu Brand Connection vom fi mai eficienti si mai prompti în misiunea de a contribui la dezvoltarea afacerilor clientilor nostri", a mentionat Bogdan Sântea, Presedinte & CEO DRAFTFCB Bucuresti.
Initiative si DRAFTFCB sunt membre Interpublic Group of Companies, unul din cele mai mari holdinguri de marketing si comunicare din lume.