transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers s-a ocupat ~ de strategia de brand, identitatea verbala, identitatea vizuala, packagingul si comunicarea Blogway ~ - primul card prepaid care te lasa sa-ti faci blogul asa cum ~ vrei. ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Rusu+Bortun Brand Growers a creat brandul Blogway pentru Hostway

Rusu+Bortun Brand Growers a creat brandul Blogway pentru Hostway

Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers s-a ocupat de strategia de brand, identitatea verbala, identitatea vizuala, packagingul si comunicarea Blogway - primul card prepaid care te lasa sa-ti faci blogul asa cum vrei.

Parteneriatul dintre Hostway si Rusu+Bortun Brand Growers a facut posibila dezvoltarea in numai 5 luni a unui brand special pentru blogloversi. Blogway se adreseaza acelora care isi doresc o libertate foarte mare de exprimare pentru blogul lor, usurinta in utilizare, totul in maxima siguranta, prin serviciile de gazduire oferite de Hostway.

Pozitionarea Blogway pleaca de la ideea de personalizare, de exprimare a felului unic de a fi al fiecarui utilizator de blog. Blogway este un produs functional cu multe caracteristici care-l ajuta pe utilizator sa se diferentieze mai usor in mediul online. Blogway este un brand cu atitudine care lupta impotriva cliseelor, a spiritului de turma si ii inspira pe blogloversi sa se manifeste ca ei si numai ca ei.

Esenta atitudinii Blogway este subliniata de sloganul Your way or the highway ce promite libertate si unicitate fiecarui bloglover in parte. Numele brandului vorbeste despre drumul aparte pe care fiecare il poate alege atunci cand intra pe net si despre popularizarea exprimarii prin blog.

"Daca Frank Sinatra ar fi apucat sa aiba blog, mai mult ca sigur ar fi vrut sa fie ca el sau sa nu fie deloc. Pentru cei ca el, care cred ca-i mai bine sa regreti ce-ai facut decat sa regreti ca n-ai facut acel lucru, am ajuns la numele de Blogway. Identitatea vizuala vorbeste mai in gluma, mai in serios despre diversitate, cheama la exprimarea felului unic de a fi al fiecaruia dintre noi. Asa c-am desenat un logo modelabil, gata sa-si schimbe forma grafica in functie de fiecare personalitate care-l are in mana. Un modelino vesel si colorat care inca mai poarta, in varianta din plastilina, amprentele colegilor mei designeri, Tudor Nastase si Francisc Zinz", a povestit Catalin Rusu, Managing Partner & Creative Director la Rusu+Bortun Brand Growers.

Comunicarea Blogway a inceput printr-un teasing relationat cu 14 februarie, posterele, webannerele si stickerele campaniei au incercat sa-i convinga pe tinerii din target sa transforme Ziua Indragostitilor in Ziua Blogloversilor. De Ziua Blogloversilor, Blogway a facut cadou bijuterii speciale cu jumatati de iconuri specifice blogurilor. Campania de pozitionare ilustreaza cu ajutorul iconurilor de blog insasi beneficiul produsului – cu Blogway poti sa-ti modelezi blogul dupa cheful si asemanarea ta.

Din echipa Rusu+Bortun Brand Growers care a dezvoltat proiectul au facut parte: Tudor Nastase - Designer, Francisc Zinz - Head of Design, Florina Tudose - Production Manager, Anca Uscatescu - DTP & Postproduction Manager si Catalin Rusu - Copywriter & Creative Director.

Hostway este o companie infiintata in 1997 in Statele Unite ale Americii care ofera solutii de hosting pentru clienti din intreaga lume. Printre clientii Hostway se numara companii precum Verizon, Cablevision, Comcast, eBay, Wikipedia, Sony Music, Coca Cola, PEPSICO, Wrigley Jr. Company, Disney, Fox News, KFC . Din 2006 Hostway are birou si in Bucuresti, deservind clienti cum ar fi BRD-Groupe Societé Generale, Trilulilu.ro, GSP TV, Can Can, Realitatea-Catavencu sau National Geographic Channel Romania.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo