transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Graffiti BBDO semnează noua campanie TV pentru serviciul Voce de la Romtelecom. ~ Plină de culoare, noua campanie Tv pentru Romtelecom Voce vorbeşte despre bucurie ~ – despre bucuria de a-ţi putea petrece timpul de-acasă, făcând fără ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Graffiti BBDO a realizat cel mai nou spot TV pentru Romtelecom Voce

Graffiti BBDO a realizat cel mai nou spot TV pentru Romtelecom Voce

Graffiti BBDO semnează noua campanie TV pentru serviciul Voce de la Romtelecom. Plină de culoare, noua campanie Tv pentru Romtelecom Voce vorbeşte despre bucurie – despre bucuria de a-ţi putea petrece timpul de-acasă, făcând fără restricţii lucrurile care îţi plac cel mai mult. Şi ce poate fi mai plăcut decât să vorbeşti cât pofteşti la telefon cu cei dragi?

Scopul campaniei este acela de a aduce la fel de multă bucurie ca oricare din produsele Romtelecom. Astfel, noua campanie de Voce informează onest că de pe fixul Romtelecom vorbeşti până nu mai poţi - pentru că ai minute nelimitate către reţele fixe şi tarife speciale către mobil sau internaţional – dar o face într-un mod cu totul special: un mod în care te laşi surprins de o poveste pe care o ştiai de mic, dar pe care o vizualizezi într-o lumină nouă. La toate acestea se adaugă mesajul simplu: "acum poţi să spui poveşti la telefon şi poţi să le repeţi la nesfârşit, pentru că e foarte ieftin".

Spotul campaniei aduce brandul Romtelecom şi mai aproape de consumator, într-o joacă draguţă - povestind o altă versiune a celebrei Scufiţa Roşie. Este o versiune nou nouţă, în care personajele sunt puse să-şi joace rolurile la nesfârşit: "Prin repetare până la exasperare de dragul nepoatei, bunica - client Romtelecom Voce - profitând de beneficiile pe care i le asigură abonamentul de voce, scoate din minţi personajele poveştii care trebuie să performeze de zeci de ori", explică Dragoş Ioja, copywriterul campaniei, vorbind despre conceptul creativ al spotului.

"Spotul inaugurează, de asemenea, noua poziţionare Romtelecom: "Tu îţi alegi distracţia, noi o facem posibilă", care articulează foarte bine atât arhetipul "Entertainer"-ului pe care este construit brandul în componenţa sa rezidenţială cât şi gama foarte bogată de produse şi oferte Romtelecom", completează Mihai Gongu, Deputy Creative Director la Graffiti BBDO.

Echipa Graffiti BBDO care a dezvoltat spotul "Scufiţa" este formată din: Ema Prisca (Creative Director), Mihai Gongu (Deputy Creative Director), Dragoş Ioja (Copywriter), Andrei Fărcăşanu (Art Director), Anca Aldea (Group Account Director), Felicia Batovici (Account Manager), Adrian Docea (Strategic Planner). Partea video este dezvoltată de Liviu Isop (AV Production Manager) de la Graffiti BBDO şi casa de producţie Multimedia Est, împreună cu regizorul Jeff Ford. Din partea clientului Romtelecom au lucrat pentru acest proiect: Alfred Borcan (Marketing Director Residential Segment), Ruxandra Rau (General Manager Marketing Communication) şi Carmen Miu (Senior Marketing Communication Specialist).

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo