transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Iancu este un brand care se adapteaza vietii consumatorului. Este acolo unde ~ trebuie, cand trebuie. Noua promotie realizata de Oddysey este menita sa il ~ ajute pe consumator atunci cand el si familia lui au nevoie. Este ~ o continuare fireasca a promotiei ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Odyssey a realizat campania de Paste pentru Iancu de la Prodvinalco

Odyssey a realizat campania de Paste pentru Iancu de la Prodvinalco

Iancu este un brand care se adapteaza vietii consumatorului. Este acolo unde trebuie, cand trebuie. Noua promotie realizata de Oddysey este menita sa il ajute pe consumator atunci cand el si familia lui au nevoie. Este o continuare fireasca a promotiei din iarna cand s-au dat porci de Craciun, care au prins foarte bine castigatorilor. Acum dam miei! Si pistoale, pistolul lui Iancu!

"Iancu este alaturi de oamenii lui in momentele importante din viata lor, atunci cand altii nu sunt langa ei. Acesta este mesajul noii campanii "Castiga un miel din turma lui Iancu" care incepe astazi si se deruleaza pana pe 28 mai. Mecanismul promotiei este unul simplu, participantii trebuie doar sa cumpere o sticla de Iancu la 0,5l, 1l sau 2l , sa trimita codul de pe bonul fiscal prin sms in perioada 9 martie – 28 mai si pot castiga un miel sau un pistol ornamental", spune Alice Herea, Account Manager Odyssey.

Despre conceptul creativ, Anca Baciu – Copywriter Odyssey – spune: "Stim cat de important e Pastele pentru romani, mai ales pentru oamenii din target. Si in aceste vremuri grele, in care le va fi greu sa aiba o masa imbelsugata, Iancu le face cadou mielul fara de care Pastele nu e Paste. Asa, Iancu arata ca le intelege of-urile si este alaturi de ei. Headline-ul campaniei - "Multi lupi se dau miei, dar Iancu iti face cinste cu un miel adevarat" - e cu dublu sens. Vorbeste si despre promotie, dar si despre fatarnicii de la putere, in spiritul justitiar al brandului".

Promotia este comunicata direct catre consumatori prin mai multe materiale de comunicare la punctul de vanzare pe toata perioada de desfasurare a acesteia. "Promotia din iarna a fost un succes, de aceea am decis sa incepem acest an cu o noua campanie de comunicare prin promotie. Suntem convinsi ca reactiile clientilor vor fi cel putin la fel de bune la primirea materialelor de comunicare cum au fost si de Craciun", declara Andi Dascal, Director General Prodvinalco.

In dezvoltarea acestui proiect s au implicat, din partea Prodvinalco Cluj, Andi Dascal (Director General) si, din partea Odyssey, Dan Panaitescu si Anca Baciu (Creatie), Alice Herea (Client Service), Ionela Aprodu si Mihai Ilie (Media).

Iancu este un brandy care se adreseaza barbatilor intre 30-64 ani, cu venituri mici, carora le place sa bea cu prietenii, cu colegii, cu vecinii, in fata blocului, in curte sau la local.

Prodvinalco Cluj este unul dintre principalii producatori de bauturi spirtoase din Romania  cu traditie din 1932. Printre alte branduri pe care le produce Prodvinalco se numara si V33, R26, senator, Monopol, Clujinskaya.

Odyssey este o agentie full service care se exprima in toate mediile si pretuieste autenticitatea si excelenta in comunicare. Printre clientii agentiei se numara RBS Romania, Rompetrol, Pernord Ricard (Absolut), Prodvinalco, Danone Romania, HAT Romania, Fundatia Dinu Patriciu, Class Living, KRKA, All4Trucks.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo