
Adina Basag - noul Group Creative Director al Graffiti BBDO
Adina Basag este noul Group Creative Director al Graffiti BBDO. Adina si-a început cariera în publicitate în urma cu sase ani si de patru ani de zile este unul dintre oamenii de baza ai echipei de creatie din Graffiti BBDO, alaturi de care a realizat campanii apreciate precum: "Martin", "Gustav" si "Filip" pentru Tuborg sau "It’s hard to be a woman" pentru Pepsi Light.
"Adina e dintre creativii de vis pentru un director de creatie. Pasionata, cu criterii puternice, lider informal cu discurs si fara prejudecati legate de tipul de proiect. Ea a ajuns în punctul în care îi poate inspira si ghida si pe altii, gratie experientei acumulate dar si consideratiei de care se bucura printre colegi si clienti", spune Directorul de Creatie de la Graffiti BBDO, Ema Prisca.
În cei patru ani de zile petrecuti la Graffiti BBDO, Adina a lucrat pentru toti clientii agentiei, printre care Banca Româneasca, Tuborg, Pepsi Light si Scandia si se poate lauda cu recunoasteri la festivaluri de creatie, dar si cu un premiu Effie pentru campania Banca Româneasca.
Noul Group Creative Director va întari structura de seniori a departamentului de creatie al Graffiti BBDO: "Adina va coordona o mare parte din proiectele Romtelecom si contul Tuborg, întarind structura seniorala a departamentului, formata din Mihai Gongu, Deputy Creative Director, si Roxana Panaitescu, Group Creative Director", adauga Ema Prisca.
Adina Basag are 27 de ani si a terminat SNSPA cu specializarea Publicitate si Mass Media. Graffiti BBDO este prima agentie de publicitate înfiintata în România, parte din reteaua BBDO Worldwide, cea mai premiata retea de comunicare din lume în 2008.
Graffiti BBDO este unul din liderii pietei locale de specialitate. Portofoliul de premii pentru creatie si eficienta în comunicare, expertiza profesionistilor si setul de valori pe care le impune grupul BBDO confirma standardul serviciilor integrate pe care agentia le livreaza clientilor sai.