
BrandTailors a finalizat procesul de re-branding pentru ClassMob
În toamna anului 2007, BrandTailors a fost numita compania care sa conduca re-branding-ului ClassMob, nevoia fiind generata de o extindere a obiectului de activitate. Înfiintata în 1994, ca divizie de mobilier de lux a grupului Mobexpert, ClassMob s-a separat de grup în 2006, sub conducerea Cameliei Sucu, devenind un retailer independent, reprezentant al unora dintre cele mai renumite marci de mobilier.
"ClassMob era cunoscut sub numele de Class, un nume foarte folosit în diferite domenii - de la muzica la productie publicitara si reviste, ceea ce a condus la nevoia de a sublinia valorile brandului printr-un nou nume. În plus, ClassMob si-a diversificat produsele si, în consecinta, si-a extins piata acoperita, trecând de la o orientare exclusiva pe retail la zona de real estate si a celei de parteneriat cu dezvoltatorii de proiecte rezidentiale de lux", se mentioneaza in comunicatul de presa remis www.SMARTpromo, supliment publicitate&marketing al SMARTfinancial.
"Class a fost unul dintre cazurile de re-branding cu o dubla provocare, pe o piata extrem de stricta în ceea ce priveste diferentierea marcilor. Pe de o parte, BrandTailors a trebuit sa identifice un nume nou care sa conserve la maximum valorile construite pâna atunci, iar pe de alta parte, arhitectura de brand trebuia sa comunice consumatorilor directiile de dezvoltare ale acestui business", a aratat Beatrice Danis - Managing Partner la BrandTailors.
"Primul pas firesc a fost efectuarea unui audit de brand, care a întarit analiza efectuata de BrandTailors, determinând astfel pozitionarea fireasca a brandului: "Un business cu stil si caracter". Si daca "stilul" a fost dintotdeauna una dintre caracteristicile definitorii ale brand-ului Class, actuala pozitionare subliniaza legatura puternica si reala dintre brand si personalitatea Cameliei Sucu, cea care a imprimat caracterul "Class". Astfel, luxul capata naturalete, autenticitate si intra în viata cotidiana prin alegerile pe care le face fiecare consumator al acestui brand", au subliniat reprezentantii BrandTailors.
"Pentru a reflecta toate acestea, BrandTailors a propus noul nume - Class Living - si o identitate vizuala adecvata, care arata extinderea business-ului acoperit de acest brand, de la magazinele multibrand la parteneriatele cu proiectele rezidetiale de lux. Class Living este un brand cu consistenta, care reda atât rafinamentul liniilor produselor sale, cât si forta unui business în plina crestere, amintind la orice pas de cuvântul "noblete", a subliniat Beatrice Danis.
Class Living a fost creat prin efortul unei echipe formate din: Adriana Tabac - Marketing & PR Manager Class Living si din partea BrandTailors: Beatrice Danis - Project Manager, Adrian Stanculet - Senior Graphic Designer si Monica Dumitriu - Brand Consultant.
BrandTailors este o companie româneasca de consultanta de brand care ofera servicii ce includ: Audit de brand, Strategie de brand, Naming, Identitate vizuala, Design de ambalaj, Branding ambiental, Branding digital, Comunicare de brand si Brand Management. BrandTailors este autoarea a numeroase proiecte de re-branding de anvergura printre care Kandia, Laura, Tomi, Eurovita, Loteria Româna, Ana Holdings, Europa FM, Radio 21 si a multor proiecte de branding incluzând: Grania, Gata, Planorama, Edenia, Vertaria, Fulg De Vara, Flavora.