transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Incepand cu 1 martie 2009, BMW Group Romania promoveaza noul BMW 320d ~ xDrive pe blogul lui Tudor Chirila. Colaborarea dintre BMW si Tudor Chirila ~ reprezinta prima campanie de comunicare desfasurata pe www.tudorchirila.blogspot.com si se va derula ~ pe ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
BMW a cumparat publicitate pe blogul lui Tudor Chirila

BMW a cumparat publicitate pe blogul lui Tudor Chirila

Incepand cu 1 martie 2009, BMW Group Romania promoveaza noul BMW 320d xDrive pe blogul lui Tudor Chirila. Colaborarea dintre BMW si Tudor Chirila reprezinta prima campanie de comunicare desfasurata pe www.tudorchirila.blogspot.com si se va derula pe parcursul a 8 luni, din luna martie pana in octombrie.

Blogul lui Tudor Chirila, lansat in 2007, a fost gandit initial ca un blog foto, un loc in care artistul isi publica fotografiile, una dintre pasiunile sale. Intre timp blogul s-a dezvoltat, devenind o platforma de interactiune intre solistul formatiei Vama si fanii sai, dar si un spatiu de expresie artistica, Tudor Chirila publicand proza, poezie si fotografii.

"De ieri ati putut observa in coloana din dreapta un banner publicitar. BMW promoveaza aici noul 320d xDRIVE. Alegerea de a oferi spatiu publicitar pe acest blog are la baza ideea de a dezvolta acest spatiu mai mult decat am facut-o pana acum".

"Voi incerca sa acord pana la finalul anului o bursa pentru unul dintre studentii talentati si vizionari cu un proiect original, care viziteaza acest blog. Vreau sa creez mai mult continut video si as vrea sa va implic si pe voi in cazul in care gasiti oportun".

"Cred ca acest blog poate deveni un "spatiu de joaca" si de expresie pentru cat mai multi oameni care suntem ghidati de principii si credinte asemanatoare. Nu in ultimul rand mi se pare foarte tare ca am ajuns sa fiu remunerat pentru ceva ce am inceput din joaca si placere. Ca tot ceea ce fac, de altfel. Asocierea cu cei de la BMW vine sa sprijine si sa intareasca cele de mai sus".

"As vrea sa mentionez ca nu oricine va putea beneficia de publicitate pe acest blog. Va trebui, mai intai, sa fie un brand care sa imi placa, un brand de tinuta si care, nu in ultimul rand, sa aiba ceva in comun cu mine sau cu valorile in care cred".

"Or, in ultimii zece ani de muzica, mi-am petrecut o buna parte din viata in masini si recunosc, politia stie, imi place viteza", a declarat Tudor Chirila.

"Este prima data cand facem un parteneriat constant (de lunga durata) cu un blog si motivele pentru care am ales blogul lui Tudor Chirila, pe langa cel evident (cine este Tudor, ce a facut el pana acum, cum este perceput in piata), sunt cititorii blogului, felul in care raspund si interactioneaza cu Tudor si calitatea umana pe care am intuit-o la ei".

"Este mare sansa pentru o marca (fie si ea puternica si mult-recunoscuta, ca BMW) sa poata pastra legatura cu un grup constant/loial de cititori ai unui mediu; este ca un parteneriat care creste in timp si care dezvolta reciproc partile. Cum poate face asta o reclama cu un grup de oameni activi? Simplu: impartaseste valori. BMW este mult, mult mai mult decat ce poate rezulta dintr-un pol ad-hoc. Speram sa va putem arata asta pe parcurs. Incepem matematic, pragmatic, cu comunicarea unui model. Vom continua frumos, insa".

"Promitem sa diversificam, sa fim placuti si, cu voia voastra, a cititorilor blogului si a lui Tudor, vom interactiona cu voi din cand in cand. Speram sa va placa de noi si sa vreti sa ne cunoasteti vreodata la vreun eveniment la care vom face strigare pe blog", a adaugat Nina Bratfalean, Marketing Manager, BMW Group Romania.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo