transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) a lansat pe 2 martie ~ 2009, printr-o conferinta de presa, campania de sustinere a titlurilor din presa ~ scrisa auditate de organizatie si a siteurilor masurate de SATI.Campania BRAT se ~ va derula pe o perioada de ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
BRAT a lansat campania BRAT da valoare publicitatii

BRAT a lansat campania BRAT da valoare publicitatii

Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) a lansat pe 2 martie 2009, printr-o conferinta de presa, campania de sustinere a titlurilor din presa scrisa auditate de organizatie si a siteurilor masurate de SATI.

Campania BRAT se va derula pe o perioada de doua-trei luni si se adreseaza cu precadere persoanelor responsabile cu luarea deciziilor referitoare la modul in care sunt investite bugetele de publicitate ale clientilor, agentiilor de publicitate si institutiilor statului.

Campania va cuprinde machete publicate in presa auditata BRAT si bannere pe site-urile masurate de SATI, urmand ca, in a doua parte, sa lanseze o actiune de mailing direct catre agentii, clienti si institutiile statului.

"Lucram la acest proiect de comunicare de foarte mult timp, inca dinainte de aparitia crizei. Prin aceasta campanie ne propunem sa sporim increderea investitorilor, o crestere procentuala a bugetelor de publicitate si sa explicam avantajele investitiei corecte si informate in publicitate", a declarat Arina Ureche, director general BRAT.

Conceptul campaniei pleaca de la problema identificata de Ispas ca fiind reducerea bugetelor de publicitate pe fondul crizei financiare. Astfel, campania vizeaza clientii de publicitate, in special directorii de marketing, care trebuie sa decida responsabil ce fac cu bugetele de media. In agentiile de publicitate, de partea cealalta, sunt vizati directorii generali, plannerii si directorii de strategie.

BRAT este o structura asociativa constituita in scopul verificarii independente si obiective a indicatorilor de performanta ale diverselor produse media si oferirea acestora catre membrii asociatiei de servicii de marketing. In prezent, asociatia reuneste 230 de editori de presa scrisa si siteuri web si 42 de agentii, regii si clienti de publicitate.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo