
BRAT a lansat campania BRAT da valoare publicitatii
Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) a lansat pe 2 martie 2009, printr-o conferinta de presa, campania de sustinere a titlurilor din presa scrisa auditate de organizatie si a siteurilor masurate de SATI.
Campania BRAT se va derula pe o perioada de doua-trei luni si se adreseaza cu precadere persoanelor responsabile cu luarea deciziilor referitoare la modul in care sunt investite bugetele de publicitate ale clientilor, agentiilor de publicitate si institutiilor statului.
Campania va cuprinde machete publicate in presa auditata BRAT si bannere pe site-urile masurate de SATI, urmand ca, in a doua parte, sa lanseze o actiune de mailing direct catre agentii, clienti si institutiile statului.
"Lucram la acest proiect de comunicare de foarte mult timp, inca dinainte de aparitia crizei. Prin aceasta campanie ne propunem sa sporim increderea investitorilor, o crestere procentuala a bugetelor de publicitate si sa explicam avantajele investitiei corecte si informate in publicitate", a declarat Arina Ureche, director general BRAT.
Conceptul campaniei pleaca de la problema identificata de Ispas ca fiind reducerea bugetelor de publicitate pe fondul crizei financiare. Astfel, campania vizeaza clientii de publicitate, in special directorii de marketing, care trebuie sa decida responsabil ce fac cu bugetele de media. In agentiile de publicitate, de partea cealalta, sunt vizati directorii generali, plannerii si directorii de strategie.
BRAT este o structura asociativa constituita in scopul verificarii independente si obiective a indicatorilor de performanta ale diverselor produse media si oferirea acestora catre membrii asociatiei de servicii de marketing. In prezent, asociatia reuneste 230 de editori de presa scrisa si siteuri web si 42 de agentii, regii si clienti de publicitate.