transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

JWT, una dintre cele mai mari agentii de publicitate din Statele Unite ~ si a patra in lume, a lansat AnxietyIndex.com, un site interactiv, care ~ ajuta brandurile sa inteleaga si sa depaseasca indoielile consumatorului contemporan. Cu actualizari ~ zilnice de ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
JWT a lansat Anxietyindex.com

JWT a lansat Anxietyindex.com

JWT, una dintre cele mai mari agentii de publicitate din Statele Unite si a patra in lume, a lansat AnxietyIndex.com, un site interactiv, care ajuta brandurile sa inteleaga si sa depaseasca indoielile consumatorului contemporan. Cu actualizari zilnice de continut, cercetare competenta si rapoarte ale tendintelor adaugate in mod regulat, site-ul se doreste a fi un loc in care se descopera si se discuta modurile in care brandurile si consumatorii raspund si se adapteaza in contextul recesiunii globale. 

"AnxietyIndex.com e un efort unic de anticipare, care depaseste cu mult un studiu de caz al marketingului pe timp de recesiune sau o enumerare a altor cazuri de recesiune economica" declara Guy Murphy, JWT Global Planning Director.
"Site-ul furnizeaza date in timp real, raspunde intrebarilor pe masura ce ele sunt adresate si ofera puncte de vedere ale diverselor tipuri de afaceri sau de practici de business ce pot aparea datorita vremurilor tulburi".

Rapoartele disponibile pe AnxietyIndex.com includ observatii ale tendintelor, cum ar fi "Rethinking Aspirations" si analize cantitative de genul "American Dream in the Balance", precum si "Weathering the Storm: The Financial Crisis." De asemenea, rezultatele unor cercetari recente, cat si diverse analize vor fi adaugate periodic pe site.

JWT a lansat AnxietyIndex in februarie 2003, odata cu declansarea razboiului din Irak. Acesta urmareste nivelul si intensitatea anxietatii consumatorului si - foarte important - factorii care declanseaza aceasta anxietate, inclusiv ingrijorarile legate de siguranta, securitate sau problemele economice, cum ar fi costul asigurarilor de sanatate, costul traiului si siguranta serviciului. AnxietyIndex e creat sa dezvaluie insight-urile consumatorului ce pot ajuta la dezvoltarea strategiilor de marketing, conform gradului de anxietate.

JWT este cel mai cunoscut brand de comunicare in marketing din lume. Cu sediul central la New York, JWT e o adevarata retea globala cu peste 200 de birouri in peste de 90 de tari, avand aproximativ de 10,000 de angajati. JWT se afla constant in randul agentiilor de top din lume si continua sa domine cu prezenta sa aceasta industrie, mentinandu-se pe o pozitie superioara. 

JWT a fost prima agentie internationala din Romania in 1932 si este, de asemenea, membra a grupului WPP, cel mai mare grup de comunicare din America de Nord, America de Sud, Europa, Africa de Nord si Orientul Mijlociu.

Scala JWT si-a inceput activitatea in 1995 in Romania si este parte a retelei globale JWT. In mai 2008, Daniela Knecht a devenit Managing Partner la Scala JWT. In present, Scala JWT dezvolta campaniii de comunicare pentru clienti precum Bancpost, Kraft, Nestle, Vodafone, Nokia, Mazda, Johnson&Johnson, Bayer, Greenpeace. Dintre acestia, Kraft, din 1996, Nestle din 2000 si Bancpost din 2005 sunt partenerii de lunga durata ai agentiei.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo