transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Noua campanie promotionala Cappy Tempo realizata de Ogilvy se lanseaza printr-un spot ~ TV inedit, care comunica oferta speciala 2,5 L la pret de 2L ~ printr-un joc de mima. Povestea spotului Cappy Tempo Mima  s-a nascut din ~ ideea de a comunica un ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Ogilvy a realizat noua campanie promotionala pentru Cappy Tempo

Ogilvy a realizat noua campanie promotionala pentru Cappy Tempo

Noua campanie promotionala Cappy Tempo realizata de Ogilvy se lanseaza printr-un spot TV inedit, care comunica oferta speciala "2,5 L la pret de 2L" printr-un joc de mima.

"Povestea spotului Cappy Tempo "Mima"  s-a nascut din ideea de a comunica un mesaj rational centrat pe oferta de pret intr-un mod consecvent cu spiritul brandului, adica plin de prospetime si voie buna. Este o solutie inspirata de a spune nu doar ca "primesti mai mult la acelasi pret", ci si de a aduce in atentia consumatorului beneficiile marcii: prospetime din fructe si chef de distractie. Iar cum Cappy Tempo este acum la oferta, distractia creste proportional cu noile dimensiuni Tempo", se mentioneaza in comunicatul de presa remis SMARTpromo, supliment de publicitate & marketing al SMARTfinancial.

"Ne-am bucurat ca am putut realiza un altfel de spot pentru o promotie. Mesajul era clar "2.5L la pret de 2 L!" iar un astfel de mesaj atrage de cele mai multe ori executii de genul sticla animata care se roteste si devine mai mare + cuvantul "super" si e perfect. Cappy a vrut mai mult, iar noi i-am ajutat in acest sens. Ne place rezultatul", a afirmat Aura Sorescu - Copywriter Ogilvy.

"Cu conceptul creativ "Mima" am reusit sa dam viata campaniei si sa impacam un brief ambitios cu un timing foarte strans, asa incat putem sa spunem ca lucrurile s-au miscat cu "Tempo" de distractie", a declarat Anca Steff - Account Manager Ogilvy.

Noua campanie Cappy Tempo este comunicata atat prin materiale la punctul de vanzare cat si nivel national pe principalele canale TV din 14 februarie.

Echipa care a conceput si implementat acest proiect este formata din: Nicoleta Eftimiu - Group Brand Manager Still Beverages Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Anca Nastase - Brand Manager Still Beverages Coca-Cola Romania, Andreea Stefanescu - Marketing Trainee Coca-Cola Romania, alaturi de Albert Nica - Creative Director Ogilvy Group, Aura Sorescu - Copywriter, Laurentiu Dumbrava- Art Director,  Alexandra Theodorescu - Client Service Director, Anca Steff - Account Manager, Ruxandra Anghel - Junior Account Executive, Dan Draghicescu - Senior TV Producer din partea Ogilvy&Mather.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo