transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Dots, batonul de ciocolată şi brânză dulce, se relansează pe piaţa din ~ România într-o nouă ţinută şi cu o personalitate mai puternică. Noul Dots ~ se adresează publicului prin intermediul unei campanii integrate ce debutează ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Dots se va relansa pe piata din Romania

Dots se va relansa pe piata din Romania

Dots, batonul de ciocolată şi brânză dulce, se relansează pe piaţa din România într-o nouă ţinută şi cu o personalitate mai puternică. Noul Dots se adresează publicului prin intermediul unei campanii integrate ce debutează cu spotul TV ”Combinaţii”, produs de Propaganda. 

Ideea creativă a plecat de la asocierile pe care le fac oamenii atunci când se gândesc la ciocolată şi respectiv la brânză. Combinaţia rezultatelor acestor asocieri – energie, forţă, senzualitate pe de o parte şi puritate, familiaritate şi tradiţie pe de altă parte - nu face decât să ranforseze faptul că Dots este un produs surprinzator, atipic şi plin de fantezie. El reuşeşte să combine armonios cele două elemente, în aparenţă atât de diferite, dar care de fapt se potrivesc atât de bine împreună.

Astfel, Dots transmite într-un mod mult mai frapant ideea de combinaţie uimitoare şi savuroasă, atipică pentru piaţa din România: brânză dulce completată original şi inedit de ciocolată. "Pentru că vrem să dovedim că sunt lucruri la care nimeni nu se gândeşte în mod normal că se potrivesc împreună, dar se potrivesc şi au sens pentru că te surprind, te scapă de fad, de banal, de tot ceea ce este comun şi monoton. Acesta este mesajul central al spotului TV dar şi a întregii campanii”, au declarat reprezentanţii FrieslandCampina.

Publicul ţintă al noii campanii sunt tinerii urbani, dornici de experienţe  unice, de spectaculos, dar şi pasionaţi de lucruri deosebite. "De aceea, special pentru ei, am început să creăm un univers Dots, un univers pe care vom continua să-l dezvoltăm. Un univers plin de senzaţii, reacţii, opinii, libertate şi nonconformism. Un univers în care doar personalităţile puternice şi unice se încadreză; tineri stimulaţi de combinaţii inedite precum senzualitatea cu puritatea, energia cu inocenţa şi inovaţia cu tradiţionalul. În viitor, dorim ca acest univers să fie identificat cu produsul", au declarat reprezentanţii FrieslandCampina.

Spotul va fi difuzat prin agenţia de media Starcom începând cu data de 26 februarie pe canalele TV:  Pro TV, Kanal D, Acasa TV, AXN, OTV, B1 TV, Minimax,National Geografic, NGCW, Cartoon Network, Jetix, Music Channel, Kiss TV, UTV, Zone Reality, Animal Planet.

Campania se va desfăşura pe tot parcursul anului şi va avea componente de TV, print, precum şi o componentă neconvenţională pe segmentele internet şi comunicare la punctul de vânzare (POSM-uri, sampling în principalele IKA).

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo