transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Sub sloganul Formula succesului in agricultura, Godmother a realizat prima campanie integrata ~ de imagine pentru Agricover, care cuprinde aparitii TV, ad-uri in presa locala, ~ outdoor si actiuni de direct mailing.Campania de imagine se deruleaza in ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Godmother a realizat campania de imagine pentru Agricover

Godmother a realizat campania de imagine pentru Agricover

Sub sloganul "Formula succesului in agricultura", Godmother a realizat prima campanie integrata de imagine pentru Agricover, care cuprinde aparitii TV, ad-uri in presa locala, outdoor si actiuni de direct mailing.

Campania de imagine se deruleaza in perioada iunie - septembrie 2008 la nivel national, iar mediile de comunicare vor fi utilizate diferit, tinand cont de specificul publicului cu care comunica: componentele de TV, aparitii in presa locala si de outdoor sunt dedicate crearii de brand awareness in timp ce partea de actiuni de direct mailing urmareste atingerea de obiective de vanzari, printr-o comunicare directa si personalizata cu fermierii, care se confrunta cu situatii diferite de la un judet la altul.

In cadrul campaniei de 3 luni, componenta TV se va derula pe o perioada de 13 saptamani si va cuprinde difuzarea unui spot de prezentare in cadrul unor emisiuni specializate de pe posturile publice de televiziune ("Viata Satului" la TVR1 si "Ferma" la TVR2). Spotul a fost realizat de catre Godmother in colaborare cu Carter Film in regia lui Catalin Bugeanu, dupa un scenariu realizat de o echipa de creatie a agentiei bucurestene compusa din Ana Negoita - Creative Director si Mihaela Brebenel - Copywriter.

Echipa care a fost implicata in realizarea acestei campanii este compusa din: Ioana Pascu - Marketing Manager Agricover si din partea Godmother: Valentin Vacarus - Managing Director, Ana Negoita - Creative Director, Mihaela Brebenel - Copywriter si Cristina Lina - Account Manager.

Agricover S.A. Buzau a fost infiintata in 2000, ca urmare a fuziunii dintre Comcereal Buzau S.A. si Ulvex S.A. Buzau iar evolutia sa a fost marcata de o diversificare constanta a produselor si serviciilor in domeniul agricol, consolidandu-si astfel relatiile de parteneriat cu fermierii. In 2007, Agricover vinde Divizia de Uleiuri, dedicandu-se in totalitate agribusiness-ului, facand legatura intre marii procesatori si fermieri.

Godmother este cea mai noua agentie innovative de pe piata autohtona, lansata in aprilie 2008 ca urmare a rebranding-ului si repozitionarii agentiei independente Speed Promotion, cu o activitate de 11 ani pe piata.

Printre cei mai importanti clienti ai Godmother se numara nume precum: Forever Living Products, Stenyon, Biro Media Trading, Agip, Energy Holding, Midocar, Agricover, COS, Arsis, Case Utilaje si A&D Pharma. Godmother estimeaza ca va incheia 2008 cu o cifra de afaceri de peste1,5 milioane de euro si cu un portofoliu relevant de clienti noi, castigati in urma unor pitch-uri importante.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo