
Godmother a realizat campania de imagine pentru Agricover
Sub sloganul "Formula succesului in agricultura", Godmother a realizat prima campanie integrata de imagine pentru Agricover, care cuprinde aparitii TV, ad-uri in presa locala, outdoor si actiuni de direct mailing.
Campania de imagine se deruleaza in perioada iunie - septembrie 2008 la nivel national, iar mediile de comunicare vor fi utilizate diferit, tinand cont de specificul publicului cu care comunica: componentele de TV, aparitii in presa locala si de outdoor sunt dedicate crearii de brand awareness in timp ce partea de actiuni de direct mailing urmareste atingerea de obiective de vanzari, printr-o comunicare directa si personalizata cu fermierii, care se confrunta cu situatii diferite de la un judet la altul.
In cadrul campaniei de 3 luni, componenta TV se va derula pe o perioada de 13 saptamani si va cuprinde difuzarea unui spot de prezentare in cadrul unor emisiuni specializate de pe posturile publice de televiziune ("Viata Satului" la TVR1 si "Ferma" la TVR2). Spotul a fost realizat de catre Godmother in colaborare cu Carter Film in regia lui Catalin Bugeanu, dupa un scenariu realizat de o echipa de creatie a agentiei bucurestene compusa din Ana Negoita - Creative Director si Mihaela Brebenel - Copywriter.
Echipa care a fost implicata in realizarea acestei campanii este compusa din: Ioana Pascu - Marketing Manager Agricover si din partea Godmother: Valentin Vacarus - Managing Director, Ana Negoita - Creative Director, Mihaela Brebenel - Copywriter si Cristina Lina - Account Manager.
Agricover S.A. Buzau a fost infiintata in 2000, ca urmare a fuziunii dintre Comcereal Buzau S.A. si Ulvex S.A. Buzau iar evolutia sa a fost marcata de o diversificare constanta a produselor si serviciilor in domeniul agricol, consolidandu-si astfel relatiile de parteneriat cu fermierii. In 2007, Agricover vinde Divizia de Uleiuri, dedicandu-se in totalitate agribusiness-ului, facand legatura intre marii procesatori si fermieri.
Godmother este cea mai noua agentie innovative de pe piata autohtona, lansata in aprilie 2008 ca urmare a rebranding-ului si repozitionarii agentiei independente Speed Promotion, cu o activitate de 11 ani pe piata.
Printre cei mai importanti clienti ai Godmother se numara nume precum: Forever Living Products, Stenyon, Biro Media Trading, Agip, Energy Holding, Midocar, Agricover, COS, Arsis, Case Utilaje si A&D Pharma. Godmother estimeaza ca va incheia 2008 cu o cifra de afaceri de peste1,5 milioane de euro si cu un portofoliu relevant de clienti noi, castigati in urma unor pitch-uri importante.