transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Pe 18 februarie, la Fratelli Lounge, intreaga industrie de marketing si comunicare ~ din Romania i-a sarbatorit pe cei care prin care prin actiunile, atitudinea ~ sau initiativele lor au creat un standard sau reprezinta un exemplu relevant ~ profesional si ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
S-au desemnat castigatorii celei de-a doua Editii a IAA Excellence Awards

S-au desemnat castigatorii celei de-a doua Editii a IAA Excellence Awards

Pe 18 februarie, la Fratelli Lounge, intreaga industrie de marketing si comunicare din Romania i-a sarbatorit pe cei care prin care prin actiunile, atitudinea sau initiativele lor au creat un standard sau reprezinta un exemplu relevant profesional si etic pentru intreaga industrie de marcomm, dar si aniversarea celor 15 ani de IAA Romania.

Seara a inceput cu decernarea diplomelor, cu ocazia aniversarii celor 15 ani de IAA in Romania. Cei care au primit distinctii au fost fostii presedinti: Mihail Vartosu, Bogdan Enoiu, Veronica Savanciuc, Mihai Ghyka, dar si  acele persoane care constant au sprijinit asociatia, dar si industria in general: Radu Florescu, Manuela Necula, Mihaela Ungar, Sorin Psatta, Alexandra Gatej, Giulia Burlui.

Atmosfera de petrecere a Balului IAA a culminat cu decernarea Premiilor de Excelenta cand s-au dat douasprezece premii pentru acele persoane care au contribuit la ridicarea standardelor profesionale si etice în industria de comunicare din România in anul 2008, au fost pusi la loc de cinste:

Mihai Barsan (Ursus Breweries) - "Pentru viziune si leadership in transformarea brandului Timisoreana in cea mai vanduta bere din Romania si pentru implicare in educatia continua a industriei de marketing si comunicare, in calitate de professor de Administrarea Afacerilor la Scoala IAA".

Bogdan Nitu (Webstyler) - "Pentru pentru performantele constante in comunicarea online, si pentru aspiratia catre excelenta, recompensate de unica nominalizare digital media Cannes 2008, Silver Drum in 2007 si nominalizare in 2008 - Interactiv Golden Drum, de 4 ori agentia anului la festivalul Internetics"

Realitatea TV - "Pentru programul Romania prinde radacini, parte a campaniei Cod Verde a Grupului Realitatea Catavencu, un demers de durata si fara precedent pentru reimpadurirea Romaniei, reducerea poluarii si salvarea ariilor protejate".

Paula Herlo si Cosmin Stan (PRO TV) - "Pentru  cel mai important premiu de televiziune, EMMY, primul care revine unei statii de televiziune din Europa de Est. Cele trei reportaje premiate sunt parte din Campania "Tu stii ce mai face copilul tau?" si au fost realizate cu spriinul echipei formate din cameramanul Sergiu Matei, editorii Marius Ivan si Eduard Tarna si producatorul Alex Livadariu".

Elena Ionita (Leo Burnett) + Maria Pichiu (P&G) si Raluca Mihailescu (P&G) - "Pentru creativitate in strategie si eficienta in comunicare in Campania Wash& Go, care a fost exportata cu succes in toata regiunea si recompensata cu bronz la Euro EFFIE in 2008".

Gabriela Lungu (The Practice) - "Pentru contributia sustinuta la cresterea reputatiei si nivelului profesional in relatii publice si pentru cele 7 campanii si programe de PR care au obtinut 14 nominalizari si au castigat  8 premii locale si internationale. In 2008., pentru Platinum si Gold Sabre care au facut ca The Practice sa devina cea mai premiata agentie de PR din Europa de Est in 2008".

Petrom - "Pentru platforma de Corporate Social Responsibility "Respect penru Viitor", un amplu program cu rezultate concrete, care raspunde nevoilor societatii si mediului inconjurator ca parte integranta a conduitei de business Petrom".

Rafael Treguer (Dacia Renault ) - "Pentru succesul si viziunea dezvoltarii si implementarii strategiilor de marketing si branding care au sustinut cresterea vanzarilor de automobile Dacia in Romania si impunerea marcii peste hotare".

Fundatia Dinu Patriciu - "Pentru programele "Inventeaza-ti viitorul" si "Orizonturi deschise" prin care sunt acordate annual 5,000 de burse pentru elevii de liceu, 500 de burse pentru studenti si 50 de burse pentru masteranzi si doctoranzi, prin aceasta initiativa  contribuind la cresterea nivelului de educatie si excelenta din societatea romaneasca".

Mihnea Gheorghiu (student la Miami AdSchool) - "Pentru singurul creativ roman care a contribuit la o serie de lucrari premiate cu Silver la Cannes Lions 2008, castigand si un bronz la Clio Awards 2008 in categoria "Innovative Media".

Serban Alexandrescu (Headvertising) - "Pentru verticalitate si promovarea originalitatii si a principiilor etice in creatia publicitara, pentru contributia la lansarea Art Director’s Club in Romania si pentru implicarea in Scoala ADC lansata in 2008".
 
Dan Puric - "Pentru un om-fenomen, care si-a pus notorietatea dobandita ca actor in slujba unui ideal inaltator - puterea de a insufla speranta, printr-o "pledoarie pentru memoria colectiva" - volumul "Cine Suntem?" si prin toate aparitiile sale publice".

IAA Excellence Awards se afla la doua editie si reprezinta o rasplata simbolica pentru cei care prin viziunea si talentul lor au creat noi standarde de Excelenta în industria de comunicare.

International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicarilor de marketing - de la agentii de publicitate pâna la companii mass-media, agentii si firme de marketing direct, cât si ale practicantilor individuali.

La cel de al 41-lea Congres Mondial IAA, care a avut loc la Washington, D.C, filiala IAA Romania a fost recunoscuta ca fiind cea mai activa si creativa filiala din lume si a primit premiul Golden Tulip pentru Excelenta în întreaga activitate.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo