transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Cel mai recent spot Cosmote, Propozitia intrerupta, este realizat de grupul Ogilvy ~ Romania, spot ce continua linia platformei de comunicare Comunicarea este importanta.Ideea creativa ~ a campaniei porneste de la faptul ca foarte putini oameni ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Ogilvy a realizat cel mai recent spot Cosmote - Propozitia intrerupta

Ogilvy a realizat cel mai recent spot Cosmote - Propozitia intrerupta

Cel mai recent spot Cosmote, "Propozitia intrerupta", este realizat de grupul Ogilvy Romania, spot ce continua linia platformei de comunicare "Comunicarea este importanta".

Ideea creativa a campaniei porneste de la faptul ca foarte putini oameni realizeaza ca a ramane fara semnal din cauze tehnice se poate intampla indiferent de operator. Insa cum Cosmote a investit continuu în îmbunatatirea acoperirii sale atingând în prezent performanta de a avea o rata de peste 99% a apelurilor realizate si încheiate cu succes si o acoperire a populatiei de peste 98%, riscul de a se ivi astfel de situatii pentru utilizatorii Cosmote este foarte mic.

Cosmote a lansat un nou program prin care clientii primesc bani la intreruperea convorbirilor în situatii fara semnal Cosmote. Este pentru prima oara cand un operator de telefonie mobila din Romania lanseaza un concept de acest gen. Oferta se adreseaza tuturor clientilor Cosmote, fie ca sunt abonati sau utilizatori de cartela pre-pay.

"Spotul ilustreaza povestea unui tanar indragostit ce vrea sa ii transmita un mesaj prietenei lui. Insa oricui i se poate intampla sa ramana fara semnal. Normal, nimanui nu ii place sa aiba convorbirea intrerupta si noi am mers chiar in esenta unei astfel de situatii. O convorbire intrerupta inseamna un mesaj intrerupt. Iar o propozitie interupta poate rasturna situatia in defavoarea celui care transmite un mesaj. De unde si "Nu vreau sa te mai vad, suparata pe mine" sau "Vreau sa pleci, cu mine in vacanta" - spune Traian Aron, Art Director Ogilvy Group.

“Am lucrat foarte bine la aceasta campanie inca de cand ne-a venit ideea. Daca eu am spus "nu vreau sa te mai vad", Traian a zis "suparata pe mine" sau invers, nu mai stiu exact cum s-a intamplat.  Pe genul, un art a facut o campanie de copy", a adaugat Costin Bogdan, Copywriter Ogilvy Group.

Campania se va desfasura pentru o perioada de o luna, si va avea componente de TV, print, OOH, internet, precum si semnalizari in store.

Echipa Ogilvy & Mather care a contribuit la realizarea acestui proiect este formata din: Albert Nica- Executive Creative Director, Traian Aron - Art Director, Costin Bogdan - Copywriter, Raluca Sultan – Senior Strategic Planner, Magda Coltoiu - Group Account Director, Laura Maxim - Account Manager, Ana Nistor- Account Executive, Vasile Alboiu – Digital Creative Director, Cosmin Bizon – Web Designer.

Din partea Cosmote au contribuit la aceasta campanie: Costas Kapetanopoulos – Marketing & Communication Director, Dana Bursuc – Senior Marketing & Communication Manager si Mirela Ghita – Brand Manager, Bogdan Maciuca – Marketing Assistant, Svetlana Bulacu - Head of Media Office.

Dezvoltarea si implementarea strategiei de media este realizata de catre MindShare Romania. Echipa MindShare Media ce coordoneaza aceasta campanie este formata din Valeriu Galani si Lavinia Goia. Filmarile au avut loc sub indrumarea regizorului Razvan Marculescu, si au fost realizate cu ajutorul casei de productie Tandem Film.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo