
Ogilvy a realizat cel mai recent spot Cosmote - Propozitia intrerupta
Cel mai recent spot Cosmote, "Propozitia intrerupta", este realizat de grupul Ogilvy Romania, spot ce continua linia platformei de comunicare "Comunicarea este importanta".
Ideea creativa a campaniei porneste de la faptul ca foarte putini oameni realizeaza ca a ramane fara semnal din cauze tehnice se poate intampla indiferent de operator. Insa cum Cosmote a investit continuu în îmbunatatirea acoperirii sale atingând în prezent performanta de a avea o rata de peste 99% a apelurilor realizate si încheiate cu succes si o acoperire a populatiei de peste 98%, riscul de a se ivi astfel de situatii pentru utilizatorii Cosmote este foarte mic.
Cosmote a lansat un nou program prin care clientii primesc bani la intreruperea convorbirilor în situatii fara semnal Cosmote. Este pentru prima oara cand un operator de telefonie mobila din Romania lanseaza un concept de acest gen. Oferta se adreseaza tuturor clientilor Cosmote, fie ca sunt abonati sau utilizatori de cartela pre-pay.
"Spotul ilustreaza povestea unui tanar indragostit ce vrea sa ii transmita un mesaj prietenei lui. Insa oricui i se poate intampla sa ramana fara semnal. Normal, nimanui nu ii place sa aiba convorbirea intrerupta si noi am mers chiar in esenta unei astfel de situatii. O convorbire intrerupta inseamna un mesaj intrerupt. Iar o propozitie interupta poate rasturna situatia in defavoarea celui care transmite un mesaj. De unde si "Nu vreau sa te mai vad, suparata pe mine" sau "Vreau sa pleci, cu mine in vacanta" - spune Traian Aron, Art Director Ogilvy Group.
“Am lucrat foarte bine la aceasta campanie inca de cand ne-a venit ideea. Daca eu am spus "nu vreau sa te mai vad", Traian a zis "suparata pe mine" sau invers, nu mai stiu exact cum s-a intamplat. Pe genul, un art a facut o campanie de copy", a adaugat Costin Bogdan, Copywriter Ogilvy Group.
Campania se va desfasura pentru o perioada de o luna, si va avea componente de TV, print, OOH, internet, precum si semnalizari in store.
Echipa Ogilvy & Mather care a contribuit la realizarea acestui proiect este formata din: Albert Nica- Executive Creative Director, Traian Aron - Art Director, Costin Bogdan - Copywriter, Raluca Sultan – Senior Strategic Planner, Magda Coltoiu - Group Account Director, Laura Maxim - Account Manager, Ana Nistor- Account Executive, Vasile Alboiu – Digital Creative Director, Cosmin Bizon – Web Designer.
Din partea Cosmote au contribuit la aceasta campanie: Costas Kapetanopoulos – Marketing & Communication Director, Dana Bursuc – Senior Marketing & Communication Manager si Mirela Ghita – Brand Manager, Bogdan Maciuca – Marketing Assistant, Svetlana Bulacu - Head of Media Office.
Dezvoltarea si implementarea strategiei de media este realizata de catre MindShare Romania. Echipa MindShare Media ce coordoneaza aceasta campanie este formata din Valeriu Galani si Lavinia Goia. Filmarile au avut loc sub indrumarea regizorului Razvan Marculescu, si au fost realizate cu ajutorul casei de productie Tandem Film.