transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Cotidianul de afaceri Business Standard si revista saptamanala Money Express vor publica ~ pe 17 februarie, in exclusivitate, rezultatele valului II ale studiului BrandRate referitoare ~ la perceptia brandurilor centrelor comerciale din Romania, studiu ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Business Standard si Money Express prezinta valul II al studiului BrandRate - Centre comerciale

Business Standard si Money Express prezinta valul II al studiului BrandRate - Centre comerciale

Cotidianul de afaceri Business Standard si revista saptamanala Money Express vor publica pe 17 februarie, in exclusivitate, rezultatele valului II ale studiului BrandRate referitoare la perceptia brandurilor centrelor comerciale din Romania, studiu realizat de compania de cercetare Reveal Marketing Research.

Primul studiu BrandRate ce analizeaza perceptia romanilor asupra centrelor comerciale, realizat de Reveal Marketing Research in noiembrie 2008, plasa Carrefour, Real si Cora in topul in preferintele romanilor, in clasamentul
general. Tot Carrefour castiga si in topul calitatii, urmat la o distanta considerabila de Cora si apoi de hipermarketul de origine germana Metro.

Rezultatele valului II ale studiului dedicat centrelor comerciale vor fi comentate pe 16 februarie, de Marius Luican, General Manager al Reveal Marketing Research in cadrul emisiunii Market Briefing, la The Money Channel. Emisiunea se va transmite incepand cu ora 19:15 si este moderata de Daniel Apostol.

BrandRate reprezinta un instrument de monitorizare care ofera o ierarhizare analitica a principalelor marci din Romania luand în considerare 12 domenii, de la telecomunicatii, la industria auto, FMCG, centre comerciale sau companii energetice.

Studiul masoara perceptia globala a consumatorilor asupra brandurilor apartinand ariei considerate si va prezenta, pentru fiecare dintre cele 12 domenii, un top al celor mai vizibile marci, oferind informatii cu caracter continuu pentru fiecare dintre acestea - din trei in trei luni. In prezent, BrandRate este singurul studiu de piata continuu despre capitalul de imagine al marcilor.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo