
Business Standard si Money Express prezinta valul II al studiului BrandRate - Centre comerciale
Cotidianul de afaceri Business Standard si revista saptamanala Money Express vor publica pe 17 februarie, in exclusivitate, rezultatele valului II ale studiului BrandRate referitoare la perceptia brandurilor centrelor comerciale din Romania, studiu realizat de compania de cercetare Reveal Marketing Research.
Primul studiu BrandRate ce analizeaza perceptia romanilor asupra centrelor comerciale, realizat de Reveal Marketing Research in noiembrie 2008, plasa Carrefour, Real si Cora in topul in preferintele romanilor, in clasamentul
general. Tot Carrefour castiga si in topul calitatii, urmat la o distanta considerabila de Cora si apoi de hipermarketul de origine germana Metro.
Rezultatele valului II ale studiului dedicat centrelor comerciale vor fi comentate pe 16 februarie, de Marius Luican, General Manager al Reveal Marketing Research in cadrul emisiunii Market Briefing, la The Money Channel. Emisiunea se va transmite incepand cu ora 19:15 si este moderata de Daniel Apostol.
BrandRate reprezinta un instrument de monitorizare care ofera o ierarhizare analitica a principalelor marci din Romania luand în considerare 12 domenii, de la telecomunicatii, la industria auto, FMCG, centre comerciale sau companii energetice.
Studiul masoara perceptia globala a consumatorilor asupra brandurilor apartinand ariei considerate si va prezenta, pentru fiecare dintre cele 12 domenii, un top al celor mai vizibile marci, oferind informatii cu caracter continuu pentru fiecare dintre acestea - din trei in trei luni. In prezent, BrandRate este singurul studiu de piata continuu despre capitalul de imagine al marcilor.