transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Agentia de PR Headline a prezentat în premiera versiunea în limba engleza ~ a produsului online PR Plus, în cadrul conferintei  PR 3.0, organizata la ~ Sofia de International Public Relations Association (IPRA). La conferinta din 13 ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Headline - prezenta la conferinta PR 3.0 de la Sofia

Headline - prezenta la conferinta PR 3.0 de la Sofia

Agentia de PR Headline a prezentat în premiera versiunea în limba engleza a produsului online PR Plus, în cadrul conferintei  "PR 3.0", organizata la Sofia de International Public Relations Association (IPRA).

La conferinta din 13 februarie au participat peste 250 de profesionisti în relatii publice, din 30 de tari, reprezentanti ai unor agentii de PR si ai unor clienti semnificativi, potrivit informatiilor furnizate in comunicatul de presa remis SMARTpromo, supliment de publicitate & marketing al SMARTfinancial.

PR Plus este un sistem online de masurare a rezultatelor, pentru departamentele de PR si marketing ale companiilor care doresc sa aiba o imagine completa si realista asupra notorietatii lor pe piata. PR Plus se bazeaza pe monitorizarea articolelor si machetelor publicitare aparute în presa, pe care le evalueaza pe câteva coordonate de calitate: dimensiunea articolului, pagina de aparitie, ton, planul de abordare.

Aceste calificative sunt automat procesate de aplicatia care sta în spatele PR Plus, iar rezultatul îl reprezinta grafice complete de evaluare a evolutiei imaginii unei companii, de cele mai multe ori în comparatie cu principalii competitori.

"Profesionistii PR simt presiunea de a demonstra valoarea eforturilor lor si de a planifica cât mai bine. Prin utilizarea de instrumente profesionale pentru reputatia managementului, precum PR Plus, a rapoartelor analitice si a masurarii rezultatelor, poti demonstra cu adevarat impactul relatiilor publice", a declarat Maria Gergova, presedintele IPRA.

Conferinta a dezbatut importanta web 3.0 ca instrument în PR, într-o lume în care media digitala ia din ce în ce mai multa amploare, iar specialistii PR trebuie sa raspunda provocarilor lansate de mediul online si sa foloseasca oportunitatile ce le sunt puse la dispozitie.

Printre vorbitori, specialisti în masurarea rezultatelor activitatii de PR, s-a numarat si reprezentantul român Viorel Apetrei, Managing Partner Headline. Viorel Apetrei a prezentat felul în care a folosit oportunitatile oferite de mediul online, dezvoltând site-ul PR Plus, un  instrument de management al reputatiei, unic pe piata de profil din România.

Headline si-a început activitatea în anul 2001 si s-a dezvoltat considerabil în cei opt ani de activitate, adunând în portofoliul sau atît clienti interni, cît si externi. Pe plan intern, Headline are clienti din domeniul IT (Microsoft, Gigabyte, Symantec, Autodesk, Siemens, I.R.I.S., PRO SYS), medical (Centrul Medical Med-As, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate sau Dent Estet) sau cultural (Teatrul National de Opereta). Pe plan extern, lucreaza cu Symantec, mai exact cu departamentul de PR al Europei de Est, si cu Autodesk, prin reteaua europeana de Bond PR, careia îi este afiliata.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo