
Ogilvy Group - agentia de comunicare a companiei Eureko
Ogilvy Group România a fost ales pentru a dezvolta si implementa strategia de comunicare integrata a companiei Interamerican România - parte a Grupului Eureko din 2001 - care a devenit în mod oficial Eureko începând cu aceasta luna.
Procesul de re-branding face parte din strategia companiei de a-si consolida pozitia solida detinuta pe piata locala de asigurari si pensii. Procesul de selectie a avut loc la sfârsitul anului trecut si a cuprins 7 agentii si grupuri de comunicare din România.
"Pentru 2009 avem planuri importante atât în ceea ce priveste segmentul de asigurari, cât si în ceea ce piveste pensiile private, de aceea am cautat un partener cu experienta în domeniul financiar si cu vizune integrata asupra comunicarii companiei si a produselor noastre inovative. Credem ca solutiile financiare profesioniste si sigure au nevoie de o comunicare pe masura care sa raspunda exigentelor clientilor nostri asupra carora ne concentram toate eforturile", spune Shaun Russell, CCO Interamerican Romania.
"Mediul de business din România si din lume se afla în continua schimbare, însa companiile care se adapteaza cel mai rapid au sanse mari de a câstiga încrederea clientilor, în special în domeniul financiar care este un business al încrederii. Cunoscând strategia pe termen lung a companiei Interamerican, ne bucuram de încrederea pe care au acordat-o echipei noastre care poate sustine în mod real demersurile sale de business - atât prin expertiza complexa în diferite arii de comunicare, cât si prin orientarea noastra catre rezultate", spune Manuela Necula, CEO Ogilvy Group România.
Ogilvy Group va oferi pentru Eureko servicii integrate de comunicare, incluzând strategie, creatie, media, comunicare B2B, comunicare interactiva si gestionarea relatiei cu partenerii externi ai companiei.