
Delaco a lansat campania de comunicare pentru branza topita
Delaco a lansat campania de comunicare pentru promovarea brânzei topite Delaco. Spotul publicitar, care îl are în centrul atentiei pe Toni Delaco - nasul brânzeturilor, va începe sa ruleze pe principalele posturi de televiziune din 6 februarie.
Misiunea lui Toni este de aceasta data promovarea combinatiilor delicioase de brânza topita Delaco cu cascaval, emmentaler, sunca sau smântâna care se gasesc deja în galantare.
Si, pentru ca misiunea sa fie completa, Toni Delaco pune la dispozitia pofticiosilor felii ambalate individual în pachete de 150 de grame sau cutii de 140 de grame a câte opt triunghiuri. Pentru gurmanzi, Toni a introdus si feliile mari de 400 sau 800 de grame.
CAP este cea care a realizat campania de promovare, agentia de publicitate aflându-se în slujba lui Toni Delaco înca de la primele sale aparitii în public. Cu o versiune de 20 de secunde, spotul publicitar va fi difuzat pe canalele TV de mare audienta.
"Campania de publicitate aduce în atentia consumatorilor noua gama de brânza topita Delaco, disponibila în diverse sortimente – cascaval, sunca, emmentaler si smântâna. Prin lansarea brânzei topite, compania îsi extinde portofoliu, abordând un segment neexplorat pâna în acest moment de catre Delaco. Personajul nostru favorit, Toni Delaco – nasul brânzeturilor, s-a gândit la toti prietenii sai, astfel încât a dat comanda si de felii pentru sandvisuri si de triunghiuri tartinabile, la gramaje avantajoase", a declarat Romulus Dumitru, Marketing Manager Delaco.
Înfiintata în 1996, compania Delaco este specializata în productia de brânzeturi. Portofoliul de brânzeturi Delaco este cel mai variat de pe piata româneasca si include gama de cascaval Delaco (sortimentele Sofia, Dalia, Rucar, Brasov, cascaval afumat si cascaval de oaie), telemea de vaca si de oaie, mozzarella (fresca si gourmet) si emmentaler.