
Business Standard si Money Express prezinta valul II al studiului BrandRate - Piata auto
Cotidianul de afaceri Business Standard si revista saptamanala Money Express vor publica pe 3 februarie, in exclusivitate, rezultatele valului II ale studiului BrandRate pentru piata auto, studiu realizat de compania de cercetare Reveal Marketing Research.
Primul studiu BrandRate pentru piata auto, realizat de Reveal Marketing Research in octombrie 2008, plasa brandul Volkswagen in topul preferintelor romanilor, in clasamentul general. Marca nemteasca middle market, reusea astfel sa le surclaseze pe cele din categoria de top, precum Mercedes, BMW sau Audi, in timp ce brandul autohton Dacia castiga prima pozitie la capitolul vizibilitate.
Rezultatele valului II ale studiului pe domeniul auto vor fi comentate pe 2 februarie, de Marius Luican, General Manager al Reveal Marketing Research in cadrul emisiunii Market Briefing, la The Money Channel. Emisiunea se va transmite incepand cu ora 19:15 si este moderata de Daniel Apostol.
BrandRate reprezinta un instrument de monitorizare care ofera o ierarhizare analitica a principalelor marci din Romania luand în considerare 12 domenii, de la telecomunicatii, la industria auto, FMCG, centre comerciale sau companii energetice.
Studiul masoara perceptia globala a consumatorilor asupra brandurilor apartinand ariei considerate si va prezenta, pentru fiecare dintre cele 12 domenii, un top al celor mai vizibile marci, oferind informatii cu caracter continuu pentru fiecare dintre acestea – din trei in trei luni. In prezent, BrandRate este singurul studiu de piata continuu despre capitalul de imagine al marcilor.