transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Agentia de media independenta Spoon propune cu ocazia aniversarii a 5 ani ~ de la infiintare un concept de promovare inedit: Cap, Headvertising si Gavrila ~ & Asociatii sunt invitate sa foloseasca in mod creativ diverse suporturi media. ~ Scopul este ...

Omul din publicitate Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights Schneider Electric - scor record in Topul 100 al celor mai sustenabile corporatii, realizat de Corporate Knights

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei si automatizări, a fost recunoscut din nou drept una dintre cele mai sustenabile corporatii din lume, ocupând locul 12 în clasamentul general si prima pozitie în...

citeste mai mult
Omul din PR Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016 Salariile celor mai multi angajati Carrefour din Romania au crescut cu 16 - 21% de la 1 februarie 2016

Carrefour a decis, împreună cu partenerii sociali, cresteri salariale pentru 95% dintre angajatii săi de bază din magazine. Decizia, luată împreună cu sindicatele si reprezentantii angajatilor din magazine, face parte din noua strategie...

citeste mai mult
EditorialAnaliza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni Analiza Tradeville: Randamente pozitive in 2016 din active de refugiu si investitii inverse pe bursele de actiuni

Într-un an marcat de incertitudine, pe fondul îngrijorărilor legate de China, probabilitatea unui picaj abrupt al burselor de actiuni din Europa si Statele Unite creste pe zi ce trece. Prin urmare, activele de refugiu traditionale precum...

citeste mai mult
Noutati
Sympathyflowers.ro ajuta sufletele indurerate sa onoreze memoria celor dragi trecuti in nefiinta
Un cadou deosebit de rezistent - Guest Post
Spoon sustine eficienta si creativitatea in media

Spoon sustine eficienta si creativitatea in media

Agentia de media independenta Spoon propune cu ocazia aniversarii a 5 ani de la infiintare un concept de promovare inedit: Cap, Headvertising si Gavrila & Asociatii sunt invitate sa foloseasca in mod creativ diverse suporturi media. Scopul este sustinerea teoriei ca impactul comunicarii nu depinde in mod direct de marimea bugetului.

Spoon s-a pozitionat drept client si a lansat un brief celor trei agentii de publicitate. Campania trebuie sa demonstreze ca agentia de media maximizeaza impactul bugetului clientului printr-o abordare strategica cu un plus de creativitate.

Cap, Headvertising si Gavrila & Asociatii au propus mai multe concepte creative, fiecare pe cate un suport media iar Spoon a selectat cate un concept care sa intareasca pozitionarea aleasa. Un obiectiv secundar al campaniei a fost sa convinga clientii ca numai o comunicare perfecta intre agentia de publicitate si cea de media poate avea ca rezultat implementarea optima a ideilor creative.

Demersul este sustinut prin executii Outdoor, Radio, Print si TV ce vor fi prezentate pe parcursul unei luni de zile incepand cu data de 29 ianuarie. Intregul proiect va fi detaliat pe blogul temporar al agentiei Spoon (www.spoon.ro) unde specialistii in comunicare vor putea comenta aspectele acestei campanii.

Spoon s-a lansat in 2003 ca o solutie pentru agentiile de creatie care doreau sa gaseasca un partener extern pentru implementarea campaniilor media. Printre acestea se numara Cap, GMP, Headvertising, Gavrila & Asociatii, Millenium Communications, Premium PR, Totem, HNC, Mercenar sau Notice.

Pe langa acesti parteneri, Spoon a inclus in portofoliu si clienti directi precum Cosmote, Baumax, BCR, Altex, Praktiker, Farmec, Ipsen, La Roche, Pfizer etc. Printre proiectele sustinute printr-o strategie media creativa se numara Mandra (premiata cu bronz la festivalul de publicitate de la Cannes), campania Del pentru OTV sau cea pentru Delaco in revista Ciao. 

"Cine seamana se aduna, asa a ajuns Cap sa lucreze alaturi de Headvrtising si Gavrila & Asociatii in acest proiect. Colaborarea a venit deci ca o continuare fireasca a comcom-ului, de data asta pe un proiect Spoon, serios si ofertant. Cat despre conceptul creativ, am plecat de la brief-ul care zicea ca Spoon sustine creatia, o eficientizeaza si o pune in valoare. Asa s-a ajuns la personajul care tine in brate un outdoor. Lesne de ghicit actorii: personajul este Spoon, in timp ce outdoor-ul reprezinta creatia. O creatie vizibila si eficienta cand este sub "protectia" unui planning de media inovator", a declarat  Costin Popescu / Cap.

"Cum Headvertising a fost inca de la lansare, acum 11 ani, unul din pionierii mediei mai "cucu" din Romania, am marsat instant la propunerea lui Spoon de a incerca niste "nefacute" si pentru ei. Cu atat mai mult cu cat si parteneriatul era unul neconventional, nu doar abordarea mediilor - adica urma sa lucram impreuna cu Cap si Gavrila & Asociatii. Dar ne-am bagat in primul rand pentru ca ne-am saturat ca de mere acre de media facuta "inginereste", cu Excel-ul, CPT-ul si cu skanderbeg pe preturi, in care invariabil castiga nu neaparat cel cu o propunere mai eficienta, ci cel cu chilotii mai in vine sau cel mai "magician" vis-a-vis de comisioane. Numai ca lucrurile merg mana in mana: o planificare mai desteapta cere si executii care sa se serveasca altfel de suporturile media existente. De unde si abordarile noastre pe cele 2 media pe care le-am folosit", a mentionat Serban Alexandrescu/ Headvertising.

" ...ne-a placut produsul, ne-a placut brief-ul si in egala masura si compania celor 2 neconventionali: Cap si Headvertising. Si ne place si ce-a iesit. In rest Domnul Serban Alexandrescu a acoperit cu gratia-i si concizia binecunoscuta toate "dar de ce-urile", a adaugat Alina Gavrila Bortun / Gavrila&Asociatii.

Cititi mai multe articole din arhiva SMARTpromo